דהב – היעד הבא שלכם בסיני

דהב היא אחת עיירת התיירות המועדפת ביותר על המבקרים בסיני שמחפשים מקום מעט בנוי ומפנק יותר מהחושות המסורתיות. פרוש השם דהב הוא זהב, ואם תסתכלו על זה במובן הלא מילולי של המילה, דהב היא בהחלט זהב עם כל מה שיש לה להציע. רבים יגידו שהיא "האילת של סיני", ואכן היא מזכירה אותה מעט בזכות הטיילת הנעימה, המסעדות הרבות, הבארים ומועדוני הצלילה.

 

אירוח ולינה בדהב

ללינה בדהב תוכלו למצוא אפשרויות רבות, החל מחושות ועד מלונות יוקרה. האזור המרכזי של דהב נמצא על יד החוף ונקרא ה"לייטהאוס" (המגדלור). זהו האזור הכי שוקק חיים ומציע את מגוון הפעילויות הכי רחב, ובגלל זה הוא גם הכי הומה אדם ויקר. אך מעט צפונה ודרומה ממנו תוכלו למצוא שכונות כמו אסאלה ואל משראבה אשר קרובות מספיק למרכז ומעט יותר שקטות, ולמי שמוכן להרחיק מעט מהחוף תוכלו למצוא במזרח דהב בתים שלמים להשכרה במחירים מצחיקים בתוך השכונות הבדואיות (מרחק 20 דקות הליכה מהלייטהאוס).

 

אטרקציות בדהב

כאשר מחפשים אטרקציות בסיני, בדרך כלל מוצאים אותן בדהב, כך שיש לעיר הזו הרבה מאוד מה להציע לתייר הישראלי ולתיירים בכלל. אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בדהב (הוא למעשה אחת הסיבות העיקריות שהעיירה הזו הפכה להיות תיירותית ומפותחת כמו שהיא) הוא הבלו הול. בפאתי העיר כשבאים מצפון תוכלו למצוא את המקום שהוא חובה לכל צוללן. בגלל ייחודו של אתר צלילה זה מגיעים תיירים מכל העולם לצלול/ לשנרקל או רק לראות את הפלא הזה שנקרא הבלו הול.
כתוצאה מכך דהב הפכה להיות עיירה די אקלקטית בתיירות שלה. טאבה, ראס אל שטן, נואיבה ורוב המקומות עם החושות הם בעיקר לקהל הישראלי שפוקד אותם, דהב לעומתם נותנת הרגשה של חו"ל אמיתי עם תיירים מכל העולם.

הבלו הול אינה אטרקציית הצלילה היחידה בדהב, תוכלו למצוא שם עוד המון אתרי צלילה ייחודיים ויפים כמו הפעמונים, הקניון, אי האלמוגים, גן הצלופחים, גן המורנות, רקס ריף, אום סיד, ראס אבו הלל ועוד. בעיירה מועדוני צלילה שילמדו אתכם ברמה מקצועית ובטוחה בין אם זו צלילת היכרות, קורס צלילה (מבין הזולים בעולם), צלילה חופשית או מסע שנירקולים. כל אתרי הצלילה פתוחים כמעט כל ימות השנה בשל מזג האוויר הנוח של דהב.

 

דהב – לא לצוללים בלבד

אבל דהב אינה רק לצוללנים, יש בה גם טיילת יפה עם מסעדות מהפשוטות ביותר ועד מסעדות שפים מפוארות, בארים ומועדונים לחיי לילה, בנקים ובתי חולים לסידורים מיוחדים  וכמובן חופים נוחים ויפים כדי לרבוץ בשמש, וכל זה בהרגשה של עיירה קטנה, נעימה וחובבת תיירים.

הישראלים חזרו לפקוד את סיני ורבים משתמשים בדהב כעיירת מרכז נוחה על מנת להגיע ממנה לאטרקציות נוספות הנמצאות במרחק קצר ממנה ויכולות להוות טיול יום מושלם כגון: ראס אבו גלום, הלגונה הכחולה, הלגונה של דהב, נאקב שהין, ואדי אל קאני ו-ואדי אבו חשייב. תוכלו למצוא בדהב סוכנויות טיולים רבים שיקחו אתכם למקומות הללו עם סירה/ ג'יפ/ גמלים או להגיע אליהם באופן עצמאי. דהב היא עיירה מושלמת לכל גיל וכל הרכב (בין אם אתם נוסעים לסיני עם ילדים, חברים או לבד), ותתן לכם חוויה אמיתית של חו"ל במרחק שעתיים וחצי נסיעה מהגבול.

בית מלון

אולי יעניין אותך גם

נוסעים
תיירות

על ESIM לחו"ל שמעתם?

מי שטרם שמעו על ה – ESIM החדשני, כנראה סוברים שנסיעה לחו"ל מצריכה חיפוש מייגע אחר ספקי סלולר ורכישה של כרטיס סים. אחרים שמכירים בטכנולוגיה

קרא עוד »