גריל גז או גריל פחמים?

כולם מכירים את חווית הישיבה עם משפחה או חברים שנפגשים לארוחת "על האש" טובה.

אם עדיין אין ברשותכם מנגל ואתם רוצים להתחדש באחד כדי שתוכלו להזמין משפחה וחברים לעל האש חגיגי אצלכם בבית, כדאי לקנות מנגל מקצועי ואיכותי.

איך תדעו מהו המנגל האידיאלי בשבילכם? מנגל גז? פחמים? במאמר זה נסביר את ההבדלים ונעזור לכם בבחירה.

 

מהם בעצם מנגל גז ומנגל פחמים?

לפני שנבחר את אחת משתי האופציות כדאי שנכיר לעומק כל אחת מהן ורק אז נוכל לבחור באמת את האופציה העדיפה בשבילנו. כעת אנו נלמד מהו בדיוק מנגל גז ומהו בדיוק מנגל פחמים, ולאחר מכן נוכל לגשת לבחירה בלב שקט.

הסוג הראשון הוא גריל גז. הפעלת מנגל גז היא כך- צולים את הבשר על ידי הפעלת המנגל בכפתור וכיוון החום הרצוי. המנגל לא דורש הרבה עבודה מאחר וההדלקה והכיבוי שלו נעשים על ידי כפתור ולא דורשים התעסקות.

סוג המנגל השני הוא מנגל הפחמים המוכר יותר. מדליקים אותו בעזרת פחמים, מעל הפחמים מונחת רשת שעליה מונח הבשר. במנגל הזה ישנה התעסקות רבה יותר מאחר והוא דורש הדלקה של הפחמים בהתחלה והשגחה על המנגל בכל זמן הצלייה, כדי שהבשר יצלה כמו שצריך האדם שמשגיח על המנגל צריך לנפנף פעם בכמה דקות כדי לשמור על חום הפחמים.

עכשיו, כשהבנו מהו מנגל גז ומהו מנגל פחמים, נוכל ללמוד מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ולהשוות אותם לצרכינו.

 

איזה סוג מנגל יותר בריא לשימוש

כאשר אנו צולים את הבשר על אש פתוחה, העשן נספג ישירות לתוך הבשר והוא סופח אליו חומרים מזיקים,  בגחלים שאנו מחממים ישנם חומרים מזיקים היוצאים מהם בחימום ונדבקים לבשר ובסופו של דבר נכנסים לגופנו ומסכנים אותו. במנגל גז זה לא קורה, משום שניתן לשנות את רמת החום לחום הרצוי, מלבד זאת, במנגל הגז ישנה אופציה המונעת חימום חזק מדי בזמן צליית הבשר.

 

תפעול המנגל

קשה להדליק ולכבות את מנגל הפחמים, כדי לדעת להשתמש נכון בגחלים צריך להיות ממש מומחה לדבר. הפחמים מתנהגים בצורה שונה בכל הדלקה ולכן אם לא ניגשים להדלקה בסבלנות תהליך ההדלקה עשוי להיות מתסכל. בנוסף, אם רוצים להדליק מנגל פחמים, צריכים להשיג אביזרים נוספים כמו גפרורים וחומר דליקה.

מנגל גז לעומת זאת נדלק בקלות על ידי כפתור וגם נכבה בקלות על ידי כפתור,  גם ההכנה של המנגל לפני שמתחילים עם הצליה אורכת דקות מועטות בלבד.

 

אז כיצד נבחר גריל?

אחרי שאתם יודעים כבר מהו סוג המנגל אותו רוצים- מנגל גז או מנגל פחמים חשוב לזכור כי הקניה של מנגל היא השקעה לטווח ארוך, לכן חשוב לקנות מנגל באיכות טובה וממותג מוכר כדי שיוכל לשמש אתכם לשנים רבות. ישנן כמה וכמה חברות גדולות שמוכרות מנגל גז איכותי, לכן, לפני הקנייה, בדקו אם החברה ממנה אתם רוכשים היא חברה מוכרת. אם  המנגל שאתם קונים הוא מנגל מקצועי ואיכותי הקנייה שלו תהיה משתלמת ביותר הוא ישמש אתכם לתקופה ארוכה ולשנים רבות.

שתהיה לכם קנייה מוצלחת ובתיאבון!

 

צליית בשר

אולי יעניין אותך גם

אופניים
צרכנות

איך בוחרים אופניים חשמליות?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שחושבים שרכישה של אופניים חשמליות זה עניין פשוט ואלו שיודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרטים

קרא עוד »
מיקרוסופט
צרכנות

הכירו את סטטיטק

רכישה של ציוד למעבדה דורשת מכם מחשבה רבה. החשיבות של הציוד נעוצה לא רק בכך שבלעדיו לא תוכלו לעבוד בנוחות במעבדה, אלא גם בבטיחות שלכם

קרא עוד »
אנשים
צרכנות

שש דרכים להתכונן לכנס מקצועי

כנסים מקצועיים הם הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה.  כנסים מקצועיים הם גם כלי חשוב להתפתחות מקצועית וניתן לשאוב בהם רעיונות לפיתוחים חדשים, לחשוף מוצרים

קרא עוד »
רולטה
צרכנות

3 משחקי אונליין אהובים

המדריך הנוכחי מתאים בעיקר לאנשים כמונו, שעובדים במשרד במשך שעות רבות ולעתים מוצאים את עצמם תרים אחר משחקים שיעבירו להם את הזמן. בימים האחרונים מצאנו

קרא עוד »