גוגל מיי ביזנס – המדריך האולטימטיבי

קידום לוקאלי הוא קידום עסק שנעשה על פי האיזור הפיזי שבו נמצא העסק שלך.

קידום לוקאלי מאפשר למעשה לחשוף את העסק שלך כאשר משתמשים במפות גוגל ולגרום בכך לחשיפה של העסק בפני גולשים שמחפשים עסקים לפי איזור גיאוגרפי.

מעוניינים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מה זה גוגל מיי ביזנס?

גוגל מיי ביזנס הוא למעשה כלי שהוקם בשנת 2014 במטרה לאפשר לבעלי עסקים לשלוט יותר על מה שימצאו הגולשים בבואם לחפש את העסק שלהם באמצעות בניית חנות וירטואלית. עם השנים, חברת גוגל ציידה את הרשת שלה במספר כלים משמעותיים נוספים. הכלי הראשון שבהם הוא חיפוש על מפות גוגל שעוזר לבעלי העסקים להימצא על המפה. כתוצאה מכך, גדלה החשיפה המקומית של אותם בעלי עסקים וכך ניתן לקדם את העסקים האלו באופן לוקאלי.

 

כאשר לקוח מחפש את העסק בגוגל, מה הוא רואה בעצם?

שימוש של בעל העסק בגוגל מיי ביזנס מאפשר ללקוח לראות את אתר האינטרנט של העסק. כמו כן, הוא יכול לאפשר ללקוח לראות ביקורות של לקוחות אחרים, פוסטים, תמונות וידאו, דרכי תקשורת ופרטים בסיסיים אודות העסק שלכם.

 

כיצד ניתן להירשם לגוגל מיי ביזנס?

הליך ההרשמה פשןט מאוד! בשלב הראשון כל שתצטרכו לעשות הוא להכנס ל – Google mu business. כל שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ על הכפתור הירוק שנמצא בפינה העליונה.

בשלב הבא תצטרכו למלא את פרטי העסק שלכם. כאן תצטרכו למלא את שם העסק שלכם, כתובת, פרטי יצירת הקשר ושעות הפעילות העדכניות. כמו כן, מומלץ למלא כמה שיותר פרטים אודות העסק שלכם ולעדכן את הפרטים הרלוונטים ביותר עבור הלקוחות שלכם כמו שעות פתיחה.

בשלב השלישי, תצטרכו להוסיף תיאור קצר לעסק שלכם. חשוב שלא תחסכו בתיאור העסק ותשתמשו בכמה שיותר ביטויים ומילות מפתח על מנת לקדם את עצמכם. זכרו כי קיימים עוד המון בתי עסק מתחרים שרשומים בגוגל מיי ביזנס ולכן תצטרכו לבלוט כמה שיותר מעל המתחרים כדי למשוך את תשומת לב הלקוח.

בשלב הרביעי, תצטרכו להוסיף תמונה לעסק שלכם. חשוב שתבחרו תמונה מייצגת ומושכת שאותה הגולשים וכלו לראות בתוצאת החיפוש. מומלץ לשלב תמונות מחוץ ומתוך בית העסק ותמונות של המוצרים אותם תמכרו.

בשלב החמישי, יש לאמת את העסקת שלכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות גלויה עם קוד אימות לבית העסק או באמצעות שיחת טלפון מגוגל שבה תקבלו את קוד האישור. זו הודעה מוקלטת ולכן כדאי שתכינו אתכם עט לכתיבה מראש.

בשלב האחרון, רצוי לבצע אופטימיזציה לכרטיס העסק. חשוב מאוד לעדכן כל הזמן את התמונות, הפוסטים והביקורות שניתנו לבית העסק שלכם כדי להישאר כמה שיותר עדכניים ולהעניק ללקוחות את המידע המדויק ביותר.

לסיכום,

גוגל מיי ביזנס הינה פלטפורמה מצוינת לקידום העסק שלכם. חשוב שתעדכנו כמה שיותר פרטים אודות בית העסק שלכם כדי להגביר את החשיפה אליו ולהנות מפוטנציאל עצום של לקוחות חדשים.

איש עושה קניות

 

אולי יעניין אותך גם

מיטאפ המפקח למפתחי JS
דיגיטל

מיטאפ המפקח למפתחי JS

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו להיות זירת הפרסום העיקרית. כדי להפוך לאנשי מקצוע בעולם הזה, חשוב להכיר את

קרא עוד »
דולרים
דיגיטל

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו מידי יום כשפוגשים אותנו ברחוב היא: "אתם באמת מרוויחים כסף מהאינטרנט?". הרי השכנים שלנו בלונדון כבר יודעים שאנחנו עובדים

קרא עוד »