כל הגאדג'טים ליום המשפחה

 המשפחה היא הדבר היקר לנו ביותר. היא תמיד שם בשבילנו, ואנו בשבילה. האהבה, האכפתיות וההכלה היא ללא תנאים, ובימי הולדת של בני המשפחה בכלל, וביום המשפחה בפרט, חשוב לנו להראות כמה אנו אוהבים.

קניית מתנות ליום המשפחה לא תמיד צריכה להיות מייגעת וכרוכה בהוצאות גדולות. אפשר למצוא מתנה קטנה ומדויקת שתעלה חיוך ותראה את הכוונה שלכם לשמח את בני המשפחה.

 

החיפוש שלא נגמר

בין אם אתם משפחה מצומצמת ובין אם יש שישה אחים ואחיות, קניית מתנות ליום המשפחה יכולה להיות מאתגרת. טווח הגילאים, הטעם האישי וגם התקציב הכללי הם פילטרים שיש להתחשב בהם על מנת לנחול הצלחה. כדאי לשאול מספר שאלות חשובות כמו- מה חסר לנו ואנחנו תמיד אומרים שאנחנו רוצים לקנות? מה חסר לאמא ברכב? מה יכול לשמח את אבא במשרד? כל אלו יעזרו לנו להתמקד במטרה ולהגיע לתוצאות.

 

מתנות לכל המשפחה

ז'אנר שאי אפשר "ליפול" אתו הוא כמובן ז'אנר המתנות לכל המשפחה. כשמו כן הוא, לשימוש כל המשפחה. לוח דיגיטלי שמריץ בלופים תמונות משפחתיות יכול להאיר את הסלון ולגרום לכולם לחייך; צידנית שומרת קור יכולה להיות לא פחות מקריטית בטיולים משפחתיים או בחוף הים; מארז משחקי חשיבה מאתגרים שאפשר לפתור יחד בסוף היום; ערסל זוגי לתלייה בחצר לרביצה משותפת בשבתות; אפילו טלסקופ מרשים שאפשר לשים על הגג ולחפש יחד כוכבים. מתנה משותפת לבני הבית עשויה לתרום לזמן האיכות המשפחתי ולכנס את כולם תחת פעילות אחת.

 

מתנות לילדים

ליום המשפחה ההורים ישאפו לקנות משהו קטן לילדים, ודאי שלא בסדר גודל של מתנת יום הולדת (שכמובן כרוכה בהוצאות על החגיגה עצמה…). לילדים המתבגרים שמבלים לא מעט זמן מול מסך במחשב מומלץ לקנות אוזניות גיימינג מתקדמות, או כדי לשמור על בריאותם, גם כורסא ארגונומית ששומרת על הגב לישיבה לאורך זמן.

מתנות מגניבות כמו מכונת פופקורן ניידת או מיקרופון לקריוקי יכולות גם כן להיות "בינגו" של ממש, כמו גם רמקול בלוטות' נייד שהילדה תוכל לקחת עם חברות לים, או חצובה עם טבעת תאורה ומוט סלפי לתמונות בטיולים.

 

מתנות להורים

מתנה קלאסית שבוודאי תחמם את ליבם של ההורים היא כמובן מתנה בהקדשה. כוס תרמית עם הקדשה אישית או ספלים מעוצבים עם כיתוב "האמא הכי טובה בעולם" או "אבא מספר אחת", כל אלו הם בגדר "הימור בטוח" ביחס לסיכויי הצלחתם. גם נעלי בית לחורף או כרית עיסוי לרכב יכולות להיות מתנות מבריקות שישמחו מאוד את המקבלים.

 

אפשרויות אינסופיות שיבטיחו הצלחה

נראה שעבור כל אחד מבני המשפחה אפשר למצוא לפחות דבר אחד שיכבוש את ליבו. אולם למתנות המשותפות לכלל הבית יש ערך מוסף והוא הזמן המשותף שהן מביאות עימן. זמן משותף עם המשפחה הוא זה שיוצר את הזיכרונות שלנו, לכן בחירה טובה למתנה ליום המשפחה עשויה לחמם את הלב באופן מיוחד.

גאדג'טים ומתנות ליום המשפחה

אולי יעניין אותך גם