באיזה גיל אפשר לעשות צילומי ניו בורן לתינוק?

צילומים של התינוק הרך הפכו לטרנד חם שסוחף אחריו הורים טריים רבים. שכן, בואו נודה באמת – אין דבר יותר מתוק מתמונה של תינוק שנתפס מפהק או של תינוק קטן מחופש לאריה. סדרת מדריכים מקיפה שעוסקת בצילומים מסוג זה, יוצאת לבדוק בכל פעם שאלה נפוצה אחרת שנשאלת על ידי הורים טריים רבים.

הפעם, יצאנו לבדוק עבורכם באיזה גיל אפשר לבצע את הצילומים. הישארו כאן ותגלו את כל האינפורמציה שתאפשר לכם לבצע את הצילומים על הצד הטוב ביותר.

 

רוצים לצלם את הבייבי? רוב הצלמים ממליצים לעשות זאת עד שבועיים מהלידה

בירור מעמיק שערכנו בנושא, העלה כי מרבית הצלמים ממליצים לבצע את הצילומים במהלך השבועיים הראשונים שלאחר הלידה. שכן, בגיל זה התינוקות עדיין לא סובלים מגזים. כך שיש סבירות נמוכה שמשהו יציק להם. אם לא די בכך, הם פחות רגישים למגע וגם ישנים יותר טוב, כך שהשילוב של כל אלה מאפשר לבצע את הצילומים במינימום הפרעות.

אם פספסתם את חלון זמן זה, כדאי שתדעו שניתן לצלם את הבייבי שלכם גם עד גיל חודש, אבל אז, יכול להיות שהעניין יהיה מעט מורכב.

לצלם את התינוק

טיפים לצילום עצמי

אם צילמת ניו בורן בעבר, אתה וודאי יודע שיש כמה טיפים חשובים שיובילו לצילום מיטבי. בתור התחלה, חשוב לבדוק שהתינוק אכל והוא שבע. לאחר מכן, יש להחליף לו את הטיטול, גם הוא אינו מלוכלך מידי. בנוסף לכל אלה, אנו ממליצים לבחור באקססוריז ובדים נעימים למגע. שכן, בחירה בבדים לא נעימים, עשויה להוביל לתחושת אי נעימות בקרב התינוק שעשויה לפגוע באיכות הצילומים.

 

לצלם לבד או להזמין צלמת מוסמכת? מה כדאי?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות בקרב הורים טריים שרוצים מזכרת מהבייבי הקטן שלהם נוגעת לאופן הצילום. יש מי שתוהים אם להזמין צלמת ילדים או שמא, לבצע את הצילומים בעצמם. אנחנו ממליצים בחום רב לפנות אל צלמת מוסמכת מהסיבות הבאות:

  • אינכם יודעים מהי התאורה המתאימה לצילום של ניו בורן
  • לא בטוח שיש בידיכם מספיק אקססוריז
  • צילום מקצועי יוביל לתוצאות איכותיות

צַלָם

בחרתם להסתייע בצלמת? כך תבחרו במקצוענית

אם בחרתם נכון, כדאי שתדעו כי עליכם לשוחח עם מכרים, חברים או קרובי משפחה שילדו לאחרונה. שכן, עליכם לבדוק עמם אם הם מכירים את הצלמת שהומלצה לכם על ידי מקור כזה או אחר. כך תוכלו להיות בטוחים בכך שבחרתם במקצוענית שתספק לכם את התמונות הכי מיוחדות ואיכותיות.

 

לסיום

בשלב זה אתם יודעים כי ניתן לבצע צילומי ניו בורן לתינוק מגיל שבועיים ועד גיל חודש. נשמח אם תעבירו את המידע החיוני הזה הלאה, להורים שטרם הכירו בו. הרי אין דבר יותר מדכא מלגלות שפספסתם את מועד הצילומים המתאים של הבייבי שלכם.

תמונות לתינוק

אולי יעניין אותך גם