ארבעה רעיונות לקעקועים עם משמעות

קעקועים יכולים להיות סתמיים, או בעלי משמעות עמוקה.

הם יכולים להיות נדושים, או ייחודים ומקוריים מהקו הראשון ועד לקו האחרון.

אם החלטתם שאתם רוצים קעקוע בעל משמעות ייחודית, הנה מה שאתם צריכים לדעת – וגם כמה רעיונות קונקרטיים לקעקועים בעלי משמעות.

 

כל קעקוע מתחיל ברעיון

בניגוד לדעה הרווחת, החלק הקשה בלעשות קעקוע הוא לא לשבת בשקט בזמן שמחדירים דיו מתחת לעור שלכם באמצעות מחטים. הכאב הפיזי אמנם לא נעים, אך הוא חולף תוך דקות במקרה הטוב או תוך מספר סשנים במקרה של קעקוע גדול. התהליך המאתגר והמורכב באמת בעשיית קעקוע מתחיל עוד הרבה לפני שאתם מגיעים אל הסטודיו, הכוונה היא לתהליך החיפוש אחר רעיון לקעקוע – תהליך שעלול להיות ארוך ומאתגר, אבל גם מהנה ומפרה.

 

איך בוחרים רעיון לקעקוע?

ישנם המקועקעים האימפולסיביים שבוחרים ברעיון בלי יותר מחשבה – וזה בסדר גמור, אנחנו לא שופטים. אחרים רואים קעקוע מגניב על מישהו אחר ומבקשים את אותו הדבר בדיוק מהמקעקע שלהם, וכך העולם מתמלא באינסוף קעקועי אינסוף בצורת שמונה מאוזן או בנוצות שמתפרקות לציפורים. אבל אתם לא כאלה, נכון? אתם רוצים קעקועים עם משמעות וייחוד. קעקוע משמעותי מתחיל בחשיבה מקדימה ותכנון.

 

מותר לשאוב השראה, אך הימנעו מהעתקות

קעקוע זה יצירת אמן. גם אם היא מוטבעת על העור ולא על קנבס – קעקוע הוא יצירה לכל דבר ועניין, ולכל יצירה יש קניין רוחני. אם אתם מחפשים קעקוע עם משמעות, הדבר הראשון שתרצו לשאוף אליו הוא מקוריות. קעקוע שנעשה על-ידי המון אנשים לפניכם עלול לאבד מהמשמעות שלו לאורך הדרך ולשדר משהו שחוק ונדוש.

 

וגם: כמה רעיונות קונקרטיים לקעקועים בעלי משמעות

החלטתם להצטרף לאחד הטרנדים הקיימים ולבחור בקעקוע שכבר נעשה לפניכם? אין בעיה, הנה כמה רעיונות לקעקועים שבכל זאת מעידים על מקוריות וייחודיות ונושאים משמעות עמוקה:

  1. קעקוע נקודה-פסיק: ראיתם אדם שקעקע על עצמו את סימן הפיסוק הקטן הזה ותהיתם למה התכוון המשורר? פרויקט נקודה פסיק הוקם בשנת 2013 על-ידי איימי בלואל שאביה התאבד. מטרת הפרויקט היא לעלות לשיח הציבורי דיבור על דיכאון, אובדנות וקשיים נפשיים באמצעות קעקוע סימן הפיסוק הקטן הזה, שמאותת למי שמתמודד עם קשיים דומים שהוא לא לבד. סימן הפיסוק מייצג המשכיות – הוא מראה שהאדם המקועקע בחר להמשיך להילחם ונשאר בחיים למרות הקושי.
  2. Expecto Patronum – אם גם אתם פריקים של סדרת הספרים הארי פוטר, אתם בטוח מכירים את צמד המילים "אקספקטו פטרונום". הכישוף הזה מייצר פטרנוס, כוח קסום שמגרש סוהרסנים (יצורי אופל שניזונים מכאב ופחד). קעקוע צמד המילים האלה מסמל רצון להילחם ולגרש את השדים הפנימיים והחיצוניים בחיינו. וגם, כמובן, שאתם פריקים של הארי פוטר.
  3. קעקועים שקשורים לחלל החיצון – מייצגים רוחניות, חופש מחשבה ואפילו הרגשה של תלישות מהעולם הארצי.
  4. ציטוטים מתוך יצירה – ציטוטים מתוך שיר, סרט או ספר שהשאירו עליכם חותם הם תמיד אפשרות לקעקוע משמעותי שייצור הרבה שיחות מעניינות בהמשך.

לסיכום, קעקוע בעל משמעות הוא לרוב קעקוע שמעיד משהו עליכם, על עולמכם הפנימי על ועל התמודדויות החיים שלכם.

 

חריטה על העור

אולי יעניין אותך גם

בעלי מקצוע

6 התפקידים המרכזיים של HR

HR זה ממש לא מסתכם בלהביא דונאטס ממקום שווה להאפי האוור, וזה בטוח לא שם טרנדי ל׳׳מזכירה׳׳. עולם משאבי האנוש הוא עוגת שכבות מופלאה של

קרא עוד »
ביקורת מבנים לליקויים הנדסיים
בעלי מקצוע

זיהוי ליקויים הנדסיים: החשיבות של בדיקות מבנים לוידוא תקינותם

ליקויים הנדסיים בבניינים עלולים להוביל לסיכוני בטיחות משמעותיים, להפסדים כספיים ולחבויות משפטיות. חיוני לבצע בדיקות בנייה יסודיות כדי לזהות ליקויים פוטנציאליים ולוודא תקינות מבנית. מאמר

קרא עוד »
מזגן מרכזי
בעלי מקצוע

כך תוודאו שהמזגן המרכזי נקי

מזגן מרכזי הוא מזגן שמקרר מספר חללים בעזרת יחידת קירור אחת ומערכת צינורות, שמעבירה את האוויר אל כל החדרים אותם הוא ממזג. בניגוד למזגנים רגילים,

קרא עוד »
מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי
בעלי מקצוע

מה נלמד בקורס קארטינג מקצועי?

למידה של מירוץ נכון במכונית קארט יזניק את כישוריכן כנהגים לרמות אסטרונומיות, אפילו בעת נסיעה בכבישים רגילים. כל זאת בזכות הכלים הרבים שקשורים לנהיגה שאותם

קרא עוד »