אצל מי הכי כדאי לי לבנות אתר?

בניית אתר לעסק שלך הוא צעד חדש ומרגש, אך גם יכול להוביל להמון תסכול, זהו תהליך קריטי לעסק שלך, בעל השפעות רבות על השיווק, המכירות והרווחיות, לכ חשוב והקדיש לכך תשומת לב ולבחור באנשי מקצוע מומחים ומקצועיים.

 

איך בוחרים איש מקצוע לבניית האתר?

אספנו לכם נקודות חשובות במיוחד שכדאי לשים אליהן לב בבחירת אנשי מקצוע  לבניית אתרים איתם תבחרו לבצע את תהליך אפיון האתר, העיצוב והקמת אתר:

 

שירות

הבינו מה השירות כולל, בניית אתרים זהו עסק לא זול, ולפני הוצאה כזו גדולה, כדאי להבין במדויק מה אתם מקבלים, בקשו הצעת מחיר מפורטת, ובדקו כי את מבינים את כל מה שרשום. אם נתקלתם במילים שאינכם מבינים, כמו "רספונסיבי" או "seo", תבקשו שישלחו לכם הסבר בכתב.

 

אפיון האתר

על מנת להקים אתר, צריך להגדיר מהן מטרות האתר ומי קהל היעד שלו, לבצע מחקר מקיף על השוק ועל המתחרים ולבצע תכנון מקדים לאתר. כאשר אתם בוחרים איש מקצוע, בדקו כי הם מבצעים איפיון מסודר ויסודי. האיפיון מאפשר הבנה הדדית והסכמה על אופי האתר, המבנה והעיצוב, עוד לפני תחיל הבנייה.

 

תקשורת

בדקו כי יש לכם תקשורת בין אישית טובה, כי אתם מבינים אחד את השני ומשדרים על אותו גל. וראו כי הוא בעל הבנה עסקית טובה, מבין את המטרה של האתר ומבין את קהל היעד. בדקו על לקוחות קודמים.

 

סגנון

הסתכלו עלל תיק העבודות, בדקו אם אתם אוהבים ומתחברים לסגנון העיצובי, שימו לב בזמן שאתם בוחנים את תיק העבודות כי המטרה של האתר היא להיות אפקטיבי ורווחי, לא רק להיו יפה.

 

דברים שכדאי לכם לבקש

 

כדאי לבקש מבונה האתרים שלכם את שני הדברים הבאים:

  1. בעלות על כתובת האתר – אם כתובת האתר בבעלותכם, תוכלו בעתיד להקים אתר שונה לחלוטין ולשייך אליו את אותה כתובת האינטרנט.
  2. גישה לשרת – במידה ויש לכם גישה לשרת, תוכלו לנייד את האתר שלכם לאחסון אתרים אחר בעתיד. במידה והאתר שלכם נבנה במערכת WIX, לא תהיה לכם אפשרות לנייד אותו. לכן לרוב מומל לבנות את האתר בוורדפרס.

 

לסיכום

בניית אתר היא השקעה ארוכת טווח אך משתלמת ביותר, שווה להשקיע בה תקציב על מנת לבנות את האתר כמו שצריך, ולבחור איש מקצוע איכותי שילווה אתכם בתהליך. כדאי לבחון בצורה מדוקדקת את ההסכם עליו אתם חותמים, במידה ועולות אי הבנות, בקשו הבהרות, לעולם אל תחתמו על הסכם לא מובן.

וודאו כי התהליך כולל אפיון ונחקר מעמיק של השוק ושל המתחרים. כדאי לבקש סקיצות לפני תחילת העבודה על האתר, ובקשו גישה מלאה לניהול האתר.וודאו כי איש המקצוע שתחברו הוא איש נעים בעל הבנה עסקית ומקצועית וכי אתם מתחברים אל העיצוב והסגנון.

בניית אתר לעסק שלך

אולי יעניין אותך גם