איפה מומלץ לרכוש אלכוהול לאירוע?

שמחות הן ללא ספק אירועים הכרוכים בעלויות רבות. כל שמחה מלווה בהוצאה כספית על אולם, די ג'יי, אוכל, ואיך לא? אלכוהול. לשם רכישת האלכוהול לשמחה שלכם, ישנם מספר פרמטרים אותם עליכם לבחון. אז, מה כמות האלכוהול הנדרשת ומאיפה מומלץ לרכוש? זאת ועוד במאמר הבא.

 

אין אין אין חגיגה, בלי אלכוהול

אירועים משמחים הם ללא ספק חלק משמעותי מהלך חייהם של הישראלים. בין אם מדובר על מאורעות משפחתיים, על האש באחד החגים או ביום העצמאות, או סתם יציאה של הבן החייל לבילוי בחמישי, אלכוהול מעורב בעניינים.

 

קונים אלכוהול – מה צריך לבחון?

לשם רכישת האלכוהול ישנם מספר פרמטרים אותם כדאי לבחון, טרם ביצוע הרכישה עצמה. בחינת פרמטרים אלו, יסייעו לרכישת אלכוהול בצורה נכונה, והוזלת עלויות, ובנינו, מי לא רוצה לחסוך עלויות באירוע, אשר כרוך בשלל הוצאות נוספות.

 

כמות – איך מחשבים ?

ישנן שתי נוסחאות נפוצות אשר בעזרתן ניתן לחשב את כמות האלכוהול לאירועים. לפי הנוסחה הראשונה, על כל 10 אורחים, יש לרכוש בקבוק של 750 מ"ל אלכוהול. נוסחה זו, מתייחסת לכך שלא כל האורחים ישתו במהלך האירוע, וכמו כן, מתייחסת להעדפותיהם של חלק מהאורחים לקוקטיילים או משקאות אחרים. לפי הנוסחה השנייה, מחשבים כ – 40 אחוז מהמוזמנים, ובעבור המספר שמתקבל יש לרכוש 150 מ"ל אלכוהול לראש.

 

פרמטרים נוספים לבחינה – גיל ויום המאורע

כמו כן, ישנה חשיבות רבה לקהל האורחים של האירוע. באם מדובר על מוזמנים אשר נמצאים בשנות העשרים לחייהם, סביר להניח שאלו ישתו יותר אלכוהול מאשר ממוזמנים מבוגרים יותר.

יתרה מזאת, באם מדובר באירוע אשר מתרחש ביום בו למחרת אין עבודה, לרבות סופי שבוע, חגים וכו', מומלץ לרכוש כמות מעט גדולה יותר של אלכוהול, שכן ביום זה, רבים יאפשרו לעצמם לשתות יותר.

 

נקודה חשובה – ספק אמין

באם בחרתם ספק אלכוהול לאירוע שלכם, ערכו בדיקה קצרה כי אכן מדובר בספק אמין. על כל בקבוק אלכוהול אותו הזמנתם, ישנה מדבקה אודות היבואן. בדקו כי היבואן עובד עם מכון התקנים הישראלי, שכן כך תוכלו לבדוק את אמינותו.

 

החזרות

למרות כל ניסיונותיכם להגיע לחישוב מדויק של כמות האורחים באירוע, ושל כמות האלכוהול הדרושה, ישנם שינויים שונים, המצמצמים את הכמות אותה יש לקנות, בהם ביטולים. בשל כך, מומלץ לבדוק מול ספק האלכוהול שלכם, האם ניתן לבצע החזרה של אלכוהול שלא היה בשימוש. ישנם ספקים אשר מאפשרים החזרת בקבוקי אלכוהול סגורים וקבלת החזר כספי עבורם.

 

אז, איך מזמינים?

הדרך הטובה והמומלצת ביותר לרכוש אלכוהול לאירוע שלכם, היא ללא ספק האינטרנט. בדרך זו, ניתן לערוך השוואת מחירים בין החנויות המספקות השונות ולבדוק על מבצעי אלכוהול שונים, מפשוט להזמין עד לפתח ביתכם. מומלץ להזמין את האלכוהול למועד מוקדם יותר, זאת על מנת להימנע מבעיות במועד האירוע שלכם.

 

כוס בירה

אולי יעניין אותך גם

אולם אירועים על הים
אירועים

אולם אירועים על הים

במהלך חיינו יש מספר אירועים משמעותיים שאנחנו רוצים לחגוג בצורה המיוחדת ביותר שאפשר עם האהובים והיקרים שלנו. ומה יותר מיוחד מלחגוג זאת באולם שמוקף ביופיו

קרא עוד »
אינסטהבלוק
אירועים

3 פריטים מקוריים לאירוע הבא

הפקה של אירועים הפכה בשנים האחרונות לעניין מורכב שמצריך היכרות עם הפרטים הכי קטנים. עובדה זו נודעה לנו לאחרונה, כשמצאנו את עצמנו מפיקים אירוע בר

קרא עוד »