איך תתאימי את שמלת הכלה המושלמת בהתאם למבנה הגוף שלך?

מתחתנת? הערב הגדול שלך מתקרב? איזה כיף! לקראת החתונה יש התרגשות גדולה ותחושות שמחה אדירות. לצד ההתרגשות הנפלאה יש גם הרבה הפקה, סידורים ותכנונים. אין ספק שדברים כגון האוכל שיהיה בחתונה, הדי ג׳יי שתבחרו, מקום החתונה ועוד המון דברים מאד חשובים, אבל הדבר אולי הכי חשוב עבור כל כלה ממוצעת הוא – איזה שמלה ללבוש!? שמלה יפה גורמת לנו להרגשה מדהימה, נינוחה ומלאת בטחון. חלק מהנשים מדמיינות את שמלת הכלה שלהן לפרטי פרטים ומפנטזות עליה מגיל צעיר. לאחרות אין בכלל מושג מאיפה להתחיל. כך או כך זו אחת ההחלטות הכי גדולות של החתונה. כולנו רוצות להראות יפה, להרגיש טוב ולהיות פשוט מהממות בערב החתונה שלנו. אחרי הכל זה ערב מאד מרגש וחד פעמי ואנחנו רוצות להרגיש מדהים, ולא פחות חשוב – להראות מעולה בתמונות!

בחירת השמלה עלולה להיות תהליך לא קצר, לכן חשוב לעשות את התהליך באווירה טובה ועם חיוך! בבחירת השמלה אנחנו ניצבות מול שאלות רבות כגון: נוחות מול יופי, סגנון קלאסי מול משהו יותר קאז׳אול ועוד הרבה. אחד הדברים החשובים ביותר הוא להבין איזה שמלה תתאים למבנה הגוף שלך. לא כל שמלה תראה מדהים על כל אחת. חשוב לבחור את השמלה שתתאים לך ולמבנה הגוף שלך בצורה מושלמת. הכנו לך מדריך מפורט על כל מה שחשוב לדעת על בחירת שמלה לפי מבנה גוף! קדימה מתחילות!

 

בחירת שמלות כלה לפי מבנה גוף

בראש ובראשונה צריך להבין שלא כל שמלה תתאים לך וזה בסדר! כל אחת בנויה קצת אחרת וכל אחת יפה בדרכה שלה. שמלה מדהימה היא שמלה שיושבת טוב ומבליטה את החלקים היפים של הגוף שלך. לא משנה אם המידה שלך היא סמול, מדיום, אקסטרה לארג׳  או יותר את תמצאי שמלה שתהיה מושלמת עבורך. כיום ניתן למצוא שמלות מהממות בכל מידה. קיימות בשוק המון שמלות כלה מהממות וגם שמלות כלה במגוון סגנונות במידות גדולות. בכל מקרה מומלץ לבחור מעצבת מוכשרת ומקצועית שתתאים את השמלה אליך בצורה מושלמת.  חשוב שגם את תכירי את מבנה הגוף שלך ומה יכול להתאים לך. כך תגיעי למעצבת עם רעיון כללי איך את רוצה שהשמלה תראה, ויחד תיצרו את השמלה המושלמת עבורך!

 

מבני גוף שונים ומה יכול להתאים להם!

 

חזה קטן

אם יש לך חזה קטן יחסית החדשות הטובות הן שיש לך הרבה אופציות והן רובן תהיינה מאד נוחות. שווה לבחור בשמלה שיש לה מחשוף קליל ולא נועז. אפשר לבחור בבדי שיפון מחמיאים או בשמלות שיש להן בד קצת שקוף ומרמז באיזור החזה.

 

חזה גדול

אם התברכת בחזה שופע יש לך אופציות רבות לשמלות כלה נהדרות. הנטייה שלנו עם חזה גדול היא ללכת על מחשוף נועז, אך לא תמיד זה יהיה מתאים. חשוב שהמחשוף יהיה בטוב טעם וגם תרגישי איתו בנוח, אחרי הכל את צריכה להעביר איתו ערב שלם, או לפחות עד שתחליפי לשמלה השנייה.

אם יש לך חזה גדול חשוב לבחור שמלה עם קאפים מובנים, על מנת לאפשר תמיכה מלאה בחזה ותחושת נוחות וקלילות שתלווה אותך בערב המרגש.

 

מבנה גוף אגסי

אם יש לך כתפיים ומותניים שצרות יותר מהירכיים יש לך מבנה גוף אגסי. מבנה גוף אגסי הוא קלאסי לשמלת מחשוף מדליקה. שמלת מחשוף או שמלה עם כתפיות דקות תזרום בצורה מושלמת על הגוף שלך ותעניק לך מראה קלאסי שמדגיש את החלק הצר יותר של גופך. לחלק התחתון מומלץ לבחור בשמלה או חצאית בסגנון A  שתאזן את מבנה הגוף.

 

מבנה גוף מלבני

מבנה גוף מלבני הוא מבנה גוף בו היקף החזה, המותניים והירכיים שלך זהים. במצב כזה הדגשת המותן פחות חשובה. מומלץ לחפש גזרות יותר מיוחדות. שמלות כלה נופלות יראו מדהים עליך. במבנה גוף מלבני חשוב לבחור בבדים טובים שידגישו את הגוף בצורה מחמיאה, ויתנו תחושה של תנועה. בדי שיפון יעשו פה עבודה מדהימה.

 

מבנה גוף שעון חול

אם יש לך היקף חזה וירכיים זהים והיקף מותניים צר, סביר להניח שמבנה הגוף שלך עונה להגדרה שעון חול. זה מבנה קלאסי והכל יראה עליך מדהים. סוג השמלות שיתאים לך במיוחד הן שמלות כלה צמודות. אבל גם שמלות כלה בסגנון נשפך או חצאיות מנופחות יראו עליך מדהים.

 

 

מבנה גוף משולש הפוך

אם היקף החזה שלך גדול ביחס להיקף הירכיים, יש לך מבנה גוף משולש. לרוב מדובר במבנה גוף שעם השמלה הנכונה והמחמיאה יכול להיות מאד יפה, ואם זה מתאים לך, אז גם קצת שובב ואפילו סקסי. במצב כזה חשוב לטשטש קצת את הכתפיים, את זה ניתן לעשות עם מחשוף קולר. גם מחשוף וי קליל יכול להיות מאד מחמיא במצב כזה.

אז צאי למסע לבחירת השמלה המושלמת עבורך. הביני איזה סוג שמלה יהיה הכי מתאים עבורך והתחילי לפנטז על שמלה החלומות שלך. הכי חשוב – תבחרי שמלה שתגרום לך להרגיש מהממת! שיהיה במזל טוב!

שמלת חתונה

אולי יעניין אותך גם

פמוטים
אופנה

שימוש בפמוטים לאירועים

יש לכם אירוע משמח או ארוחת ערב חגיגית במיוחד? רוצים שהבית והשולחן הערוך ייראו קסומים ויוקרתיים במיוחד? הכנסו לאתר של קנדל קלאב והתרשמו משפע הפמוטים

קרא עוד »