איך מאתרים ביטוחים באינטרנט?

לא כולם יודעים, אבל בשנים האחרונות ניתן לאתר דרך האינטרנט אילו ביטוחים קיימים על שימכם. איך עושים את זה ולמה צריך בכלל לאתר ביטוחים קיימים? על כך ריכזנו לכם כאן מידע. מקווים שהוא יצליח למנוע ממכם לשלם מחירים גבוהים מידי על הביטוחים שלכם. אז בואו נתחיל. 

 

למה צריך לאתר ביטוחים?

על פי נתוני משרד האוצר מעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה לא יודעת מה קורה עם תיק הביטוחים שלה. יש אנשים שמשלמים פעמיים על אותו מוצר ביטוחי. למצב כזה קוראים כפל ביטוחי ולמרות שהמבוטח משלם פעמיים, הוא לא יוכל לקבל דמי ביטוח כפולים במקרה תביעה. להפך, חברות הביטוח יתחלקו ביניהם בגובה הפיצוי שהן אמורות לשלם… לא חבל לשלם דמי ביטוחים גבוהים רק בגלל חוסר מודעות?

אבל לא רק בגלל כפל ביטוחי בודקים מה קורה עם תיק הביטוחים האישי. באמצעות בדיקת ביטוחים באינטרנט ניתן לערוך השוואת ביטוחים ולייעל את תיק הביטוחים. יש ביטוחים רבים מאותו סוג. כל חברת ביטוח מנסה להתחרות על המבוטחים וכך כל אחת מהן מתמחרת בצורה אחרת את הביטוחים שהיא מציעה. כך ניתן לראות טווח גדול בין המחירים והתנאים השונים.

חכם עיניו בראשו ומבוטח שרוצה להרוויח מהתחרות הזו פונה לאתר את הביטוחים הקיימים על שמו, הוא בודק את התנאים שיש לו וכך הוא משווה אותם לביטוחים המוצעים לו, אם הוא מוצא ביטוח משתלם יותר מבחינת מחיר / כיסוי / תנאים הוא בודק עלות מול תועלת ומקבל החלטה שקולה ומותאמת.

 

הכירו את אתר הר הביטוח

כדי לאתר ביטוחים קיימים ולקבל מידע על המוצרים הביטוחיים שלכם, משרד האוצר הקים את מערכת הר הביטוח באמצעותה ניתן לאתר ביטוחים. מדובר באתר ממשלתי שהשימוש בו הוא חינמי ללא עלות כלל. בכניסה לאתר יהיה עליכם לאמת את זהותכם כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי ולאחר מכן, לבחור בשירות הרצוי.

לאחר הקלקה על כפתור חיפוש ביטוחים על שמי, תקבלו את רשימת הביטוחים הקיימת על שימכם. לצד כל פוליסת ביטוח תוכלו לראות את שם החברה המבטחת ואת הדרך ליצירת קשר עם החברה לקבלת פרטים נוספים. כך לאחר מעבר על הפרטים, מי שיש לו קצת ידע בתחום יכול לגלות מה קורה עם הביטוחים שלו, האם יש לו ביטוחים כפולים, האם הוא משלם מחיר יקר על הביטוח וכו'.

 

איך מייעלים את התהליך?

לא כל מבוטח מבין בדקויות הביטוח וכאן קם צוות הר הביטוח ומציע למבוטחים עזרה בבדיקת הנתונים. העזרה ניתנת על ידי סוכני ביטוח והיא ללא עלות בדרך כלל. כאשר המבוטח מעוניין בבדיקה מקיפה היא תהיה כרוכה מן הסתם בעלות סמלית. פנו כבר היום לבדוק מה קורה עם תיק הביטוחים שלכם, יתכן מאוד שאתם יכולים להוזיל את מחיר הביטוח בצורה משמעותית.

ביטוח באינטרנט

אולי יעניין אותך גם

עידן הביטוחים
ביטוחים

עידן הביטוחים בשנת 2021

ענף הביטוח ממשיך להתפתח ולהשתנות, בעיקר בהשפעת העידן הדיגיטלי בו אנו חיים. משבר הקורונה שגרם לריחוק חברתי וסגרים, לא השפיע על רכישת ביטוחים. בעזרת הטכנולוגיה

קרא עוד »