לקראת בלאק פריידי – איך לרכוש כסאות בר בהנחה

בלאק פריידי הגיע וזה הזמן להתחדש! יש החושבים שהבלאק פריידי הוא היום האידיאלי לקניין בגדים, אך לא כך הדבר.

מביני העניין יודעים שהבלאק פריידי זה הזמן לקנות רהיטים ולשדרק את הלוק של הבית שלכם.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – כדי להסביר לכם איך לנצל את הבלאק פריידי נכון ולרכוש כסאות בר בהנחה.

 

מה זה בכלל בלאק פריידי?

הבלאק פריידי הוא יום השישי הרביעי בחודש נובמבר. זה יום הקניון הגדול ביותר בארצות הברית כי הוא מסמל את זמן השופינג העיקרי של החגים. ביום זה כל החנויות יוצאות בהנחות. פעם זה היה סיוט – היית צריך ללכת פיזית לחנות, לעמוד בתורים, ולהילחם על כל רהיט או חולצה. היום גם אתרי אינטרנט יוצאים במבצעים והקנייה מהבית מהנה ורגועה.

 

למה דווקא כיסאות בר?

כיסאות בר אינם רהיט זול כלל, ולא בכדי. הם יפים יותר מכיסאות רגילים ומחומרים איכותיים יותר בדרך כלל. לכן אין יום טוב יותר מהבלאק פריידי כדי לקנות אותם. רוב הבתים המודרניים בונים את המטבח בצורת אי ולכן כסאות הבר הם רהיט חובה בכל בית בישראל.

 

איך מוצאים כסאות בר בהנחה?

  1. בדקו כבר עכשיו – אתרים רבים יוצאים במבצעים עוד לפני הבלאק פריידי. לפעמים המבצעים נמשכים אפילו חודש שלם! חפשו כבר עכשיו באתרים האם הכסאות כבר בהנחה. אם תחכו לרגע האחרון ייתכן שהכסאות הנחשקים כבר לא יהיו במלאי ואתם תתבאסו שלא בדקתם לפני.
  2. בדקו באתרי הקניות – אתרי הקניות הגדולים (לדוגמה וואלה שופס) מפרסמים בימים שלפני הבלאק פריידי אילו חנויות עומדות לצאת במבצעים שווים. כדאי להתעדכן בהם עוד לפני ולראות איפה שווה לבלות את יום הקניות הגדול.
  3. תשאלו את המוכר טרם הקניה – אם תכננתם לקנות כסא בר, וכבר בחרתם אותו, שווה לשאול את המוכר האם החנות הולכת לצאת במבצע לכבוד הבלאק פריידי. במידה וכן, שווה להתאפק ולחכות מספר ימים ולא לקנות באותו הרגע. המחירים ביום זה זולים משמעותית והקנייה תהא משתלמת הרבה יותר במידה ותמתינו.

במידה ויש חנות אינטרנטית וחנות אמיתית, תוכלו ללכת לחנות האמיתית לפני הבלאק פריידי, ובבלאק פריידי עצמו להזמין באינטרנט לאחר שראיתם את הכיסא במו עינכם. ישנם אנשים שמפחדים להזמין באינטרנט לפני שראו את הרהיט ולכן לאנשים אלו אנו ממליצים לבצע טריק זה שייגרום להם להרגיש בטוחים עם קנייתם.

  1. בדקו כמה עלה הרהיט לפני ההנחה – הרבה חנויות מצהירות שיצאו במבצע אבל בפועל מורידות בשקלים בודדים. בדקו לפני הרכישה האם החנות באמת הוזילה את מחיר הכיסא או רק השתמשה בשם השיווקי של יום הקניות כדי למשוך אליה קונים מבלי שהורידה את המחיר כלל. הבדיקה בדרך כלל משתלמת.

 

מטבח

אולי יעניין אותך גם

אופניים
צרכנות

איך בוחרים אופניים חשמליות?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שחושבים שרכישה של אופניים חשמליות זה עניין פשוט ואלו שיודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרטים

קרא עוד »
מיקרוסופט
צרכנות

הכירו את סטטיטק

רכישה של ציוד למעבדה דורשת מכם מחשבה רבה. החשיבות של הציוד נעוצה לא רק בכך שבלעדיו לא תוכלו לעבוד בנוחות במעבדה, אלא גם בבטיחות שלכם

קרא עוד »
אנשים
צרכנות

שש דרכים להתכונן לכנס מקצועי

כנסים מקצועיים הם הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה.  כנסים מקצועיים הם גם כלי חשוב להתפתחות מקצועית וניתן לשאוב בהם רעיונות לפיתוחים חדשים, לחשוף מוצרים

קרא עוד »
רולטה
צרכנות

3 משחקי אונליין אהובים

המדריך הנוכחי מתאים בעיקר לאנשים כמונו, שעובדים במשרד במשך שעות רבות ולעתים מוצאים את עצמם תרים אחר משחקים שיעבירו להם את הזמן. בימים האחרונים מצאנו

קרא עוד »