איך לקנות רכב חדש בלי כאב ראש?

הגיע היום שבו אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש. זה יכול להיות הרכב הראשון שתקנו בימי חייכם, יכול להיות רכב נוסף לזה שכבר ברשותכם וזה אף יכול להיות שידרוג לרכב הקיים הנוכחי. העיקר להיות עצמאיים ובלתי תלויים בתחבורה הציבורית או במוניות. בכדי לרכוש רכב צריך כסף, כסף רב (ההוצאה השנייה בגובהה במשק בית ממוצע). לרובנו אין את הכסף פשוט "שוכב" וממתין לנו בחשבון הבנק ולכן יש צורך להיעזר במימון. את המימון ניתן לקבל מגופים רבים ושונים, החל מבנקים, גופים חוץ בנקאיים, חברות כרטיסי אשראי ועד יבואני רכב. אחוז הריבית יכול לנוע מכמה אחוזים בודדים (בין שלושה לחמישה אחוזים) ועד כחמש עשרה אחוז. כל שינוי בריבית יכול להתבטא באלפי שקלים. לעוד פרטים נוספים והצעות מעניינות כדאי מאוד לבדוק בקאריזמה מוטורס.

 

איך לקנות רכב חדש בלי כאב ראש – האופציות האפשריות

ישנן לא מעט אופציות, אבל בשביל להפחית את כאב הראש, אנו נציג רק את האופציות המרכזיות:

הון עצמי לרכישה

הכוונה לכסף שאיתו אתם "באים מהבית". כסף שיש לכם בחשבון הבנק, או פקדונות וחסכונות נזילים שאתם יכולים להשתמש בהם במקרה הצורך, בלי לחכות יותר מידי זמן. את הכסף לרוב חוסכים באמצעות עבודה או מתנות (כמו למשל מתנות מהחתונה או עזרה מהמשפחה) וזו היא הדרך הפשוטה ביותר בשביל לרכוש רכב חדש.

 

הלוואה לצורך קניית רכב

לאנשים שאין הון עצמי מספיק בשביל לקנות את הרכב "במכה אחת", עומדת האופצייה של הלוואה. ישנן כמה סוגי הלוואות: הלוואה "רגילה" (מקבלים סכום כסף ומחזירים אותו עם ריבית), הלוואה עם שיעבוד של הרכב (בדומה למשכנתא, בהנחה שאין מספיק הון עצמי לרכישה של הרכב) ועוד. מבחינת הגופים המספקים את ההלוואה יש גופים רבים החל מבנקים, גופים חוץ בנקאיים (כמו חברות כרטיסי אשראי, לדוגמה) ועד ליבואני הרכב. לכל הלוואה יש את התנאים שלה מבחינת ההון העצמי שנדרש, גובה הריבית, עם או ללא בטחונות ותקופת הלוואה. עליכם לבדוק היטב ולבחור את הלוואה הנכונה והמתאימה לכם.

 

ליסינג

דרך שנהייתה פופולארית יותר ויותר. פעם רק גופים עסקיים היו רשאים לעשות זאת, כיום כל אזרח יכול. יש שני סוגי ליסינג, ליסינג תפעולי וליסינג מימוני. היתרון הגדול של האופציה זאת, היא שלא נדרש הון עצמי רב ושמשך התקופה של הליסינג עד שלוש שנים, שבסיומה אפשר להחליף לרכב חדש יותר. היכנסו לאתר של קאריזמה מוטורס ומצאו את הליסינג המתאים בעבורכם.


איך לקנות רכב חדש בלי כאב ראש – סיכום

עכשיו שהכל הרבה יותר ברור ואין בכלל כאבי ראש, זה הזמן לרכוש את הרכב שתמיד חלמתם לקנות בשבילכם, בלי לקחת אקמול, אז למה אתם מחכים?

 

רכב משפחתי

אולי יעניין אותך גם