איך לעשות קניות נכון באלי אקספרס

ישראל נהייתה בשנים האחרונות למעצמת הקניות מחו"ל, כאשר בראש הרשימה נמצאת סין, ממנה אנחנו קונים הכי הרבה.
אחד האתרים הפופולריים בקניות מחו"ל הוא אלי אקספרס. אתר שכל ישראלי מכיר והזמין ממנו לפחות פעם אחת (אם לא עשרות או מאות פעמים).
קניה באלי אקספרס נשמעת על פניו עניין פשוט.
נכנסים לאתר, מחפשים את הפריט שאתם רוצים, מוצאים אותו, מבצעים אישור תשלום וממתינים להגעת המשלוח לתיבת הדואר שלכם.

 

אנחנו כאן כדי להגיד לכם שבשביל לקנות באלי אקספרס, צריך לדעת כמה דברים חשובים, אספנו עבורכם כמה טיפים שכדאי שתקראו לפני שתיכנסו לאתר:

  1. תיכנסו לקבוצות פייסבוק ייעודיות

יש כיום קבוצות רבות בפייסבוק שמיועדות לקנייה באתר אלי אקספרס .
כל קבוצה מתאימה לאוכלוסייה אחרת, כך שתוכלו לבדוק מהי הקבוצה המתאימה לכם ביותר.
יש למשל קבוצת אימהות, קבוצת כדורגלנים, חולי ניקיון, מעצבים ועוד. כאשר המטרה של הקבוצות היא לפרסם מוכרים איכותיים ומוצרים איכותיים מאלי אקספרס.
לא חסרים סיפורים על לקוחות שהזמינו מוצר מסוים ובסוף קיבלו מוצר אחר. אנחנו קראנו לא מזמן פוסט שכתבה אישה מישראל שביצעה הזמנה של נדנדה לתינוק וקיבלה במקומו כוס לשתייה. אמנם מדובר בכוס מעוצבת ומותאמת לתינוק שלה, אבל זו לא ההזמנה שהיא ביצעה. חשוב לציין שהיא שילמה סכום גבוה יחסית על הנדנדה, מעל 100 ₪. כך שלא מדובר בסכום ששווה לקבל עבורו כוס, מעוצבת כמה שהיא תהיה, זה לא משנה.
אותה אישה סיפרה שלא קיבלה החזר על הטעות של המוכר והמליצה לאחרות שלא לרכוש מוצרים מהמוכר הזה (חשוב לציין כי מדובר במוכר מתחיל שעדיין אין לו דירוג באתר).

 

  1. שימו לב לדירוג של המוכר לפני שתבצעו אצלו קניה

אם בחרתם מוצר שאתם מעוניינים לרכוש, גם אם הגעתם למוצר הזה דרך קבוצה בפייסבוק, ההמלצה שלנו היא לבדוק מהו הדירוג שהמוכר קיבל מהקונים שלו.
אנחנו ממליצים על מוכרים שהדירוג שלהם מעל 4.5 . בנוסף, כדאי גם לקרוא תגובות של הקונים. כך תוכלו לשמוע חוות דעת לגבי איכות המוצר, זמן המשלוח ועוד.
דעו כי ישנה אפשרות לקרוא רק דירוג של קונים ישראליים, כך תוכלו לראות כמה זמן בממוצע לוקח למוצר להגיע לארץ דרך דואר ישראל.

 

  1. תבדקו מראש אם המשלוח בתשלום

לאחרונה, מוצרים רבים באלי אקספרס נהפכו להיות בתשלום של דמי משלוח. השינוי הזה נשמע על פניו שלילי, אך דעו כי מדובר בתהליך חיובי וחיוני.
מאז שהתחלנו לשלם על דמי משלוח (במוצרים קטנים, לרוב מדובר בסכומים שלא עולים על 10 ₪) המוצרים מגיעים תוך שבוע-שבועיים! במקום חודש ומעלה.
זהו יתרון אך חשוב לברר מראש את גובה דמי המשלוח.

כעת, אתם יודעים מהם הדברים החשובים שצריך לדעת לפני שמבצעים קניה באלי אקספרס.
אנחנו מאחלים לכם, קניה מהנה ובטוחה.

 

קניית מוצר

אולי יעניין אותך גם

אופניים
צרכנות

איך בוחרים אופניים חשמליות?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שחושבים שרכישה של אופניים חשמליות זה עניין פשוט ואלו שיודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרטים

קרא עוד »
מיקרוסופט
צרכנות

הכירו את סטטיטק

רכישה של ציוד למעבדה דורשת מכם מחשבה רבה. החשיבות של הציוד נעוצה לא רק בכך שבלעדיו לא תוכלו לעבוד בנוחות במעבדה, אלא גם בבטיחות שלכם

קרא עוד »
אנשים
צרכנות

שש דרכים להתכונן לכנס מקצועי

כנסים מקצועיים הם הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה.  כנסים מקצועיים הם גם כלי חשוב להתפתחות מקצועית וניתן לשאוב בהם רעיונות לפיתוחים חדשים, לחשוף מוצרים

קרא עוד »
רולטה
צרכנות

3 משחקי אונליין אהובים

המדריך הנוכחי מתאים בעיקר לאנשים כמונו, שעובדים במשרד במשך שעות רבות ולעתים מוצאים את עצמם תרים אחר משחקים שיעבירו להם את הזמן. בימים האחרונים מצאנו

קרא עוד »