איך לכתוב קורות חיים שימשכו הצעות עבודה?

הגשת מועמדות למשרת החלומות שלכם יכולה להיות מלחיצה. למרות שלחלקכם מסויימים יש יתרונות ושנים של ניסיון בתחום, התחרות היא קשה יותר מאי פעם ויותר מורכב להשיג את אותן משרות נחשקות. אז איך גורמים לקורות חיים שלכם למשוך את העין בין מאות מועמדים נוספים?

 

למה זה חשוב

למנהלים ולמגייסים אין הרבה זמן להתעמק ולבדוק ביסודיות את כל קורות החיים שנשלחים אליהם. זה אומר שצריך להיות נבונים, עניינים וחכמים כדי להצליח לתפוס את תשומת הלב שלהם. ניסוח וכתיבת קורות חיים כמו גם קורות חיים באנגלית, ברמה מקצועית, קולעת וישירה מאפשרת למעסיק לקבל הצצה זריזה אך מהיימנה, למה שאתם מסוגלים להוסיף ולהביא לשולחן. בסופו של דבר את ם רוצים לאפשר לעצמגם להגיע הכי רחוק יחד עם הכלים הנכונים.

 

כתיבה מותאמת ליעד

נכון לכתוב קורות חיים זה לא הדבר הכי מהנה עבור רבים. זה דורש הרבה השקעה, עריכה זמן ומאמץ. לעיתיםרבות גם נשאר צל ספק אם עשיתם עבודה טובה או לא. בשל מקרה, אחרי שעות של עבודה הגיוני שתרצו לשלוח ולנצל את אותו טופס שוב ושוב אך לא כך הדבר. אתם רוצים להדגיש דברים מסויימים למעסיקים שונים לפי צרכי המשרה אליהם אתם מכוונים ולפי אופי המקום.

 

לכתוב מתומצת

מכירים את הביטוי ״less is more״? כשזה מגיע לקורות חיים יש נטייה לכתוב ולפרט על מנת להשמע יותר מוכשרים לתפקיד ונכונים למשרה. אולם, זוהי טעות נפוצה שעולה הרבה פעמים ביוקר. קורות חיים מצריכים אותנו לכתוב בשפה עסקית יותר ומתומצתת כך שהכל יתרכז לעמוד אחד, לא עמוס מידי ולא מגושם. הכישרון להבחין בין עיקר לטפל ומה הן מילים נבובות וחסרות משמעות לרוב לא בא בקלות להרבה אנשים. לכן יש להתייעץ או לפנות לאנשים מוכשרים בתחום.

 

עיצוב נעים לעין

בני אדם נמשכים לדברים אסתטים ונעימים לעין. ייתכן והקורות חיים שלכם מנוסחים היטב, אך אם המראה הויזואלי שלהם לוקה אזי איש לא יתעמק בתוכן מעבר לכמה שניות. קורות חייים שמעוצבים היטב, מסודרים ומושכים תשומת לב מבטיחים שהמעסיק ירצה להתעמק הקו״ח ששלחתם. כבר לא מספיק להשתמש בתבניות בנויות של תוכהות מוכרות. אלא מומלץ להשקיע בזה בדיוק כמו שהייתם משקיעים בנראות שלכם לפני פגישה חשובה.

 

אנגלית אנגלית אנגלית

לכל חובבי השפה העברית שקוראים את זה, אין מה להתרגז. רבים ממקומות העבודה היום עובדים עם חברות חוץ או הם בעצמם סניפים של עסקים בינלאומיים. לכן, ממן הטבעי שתצטרכו קורות חיים באנגלית ברמה גבוהה. זה לא המקום לשמור אמונים לגוגל תרגום, אלא לפנות למקצועיים. זה לא רק תרגום מילולי של הדברים אלא שפה מקצועית שלימה המשולב בניואנסים מוקדפים שצריך להיות מעורים בהם. לעתיד טוב יותר צריך להתחיל להשקיע עכשיו.

קורות חיים

אולי יעניין אותך גם

אופניים
צרכנות

איך בוחרים אופניים חשמליות?

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שחושבים שרכישה של אופניים חשמליות זה עניין פשוט ואלו שיודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם פרטים

קרא עוד »
מיקרוסופט
צרכנות

הכירו את סטטיטק

רכישה של ציוד למעבדה דורשת מכם מחשבה רבה. החשיבות של הציוד נעוצה לא רק בכך שבלעדיו לא תוכלו לעבוד בנוחות במעבדה, אלא גם בבטיחות שלכם

קרא עוד »
אנשים
צרכנות

שש דרכים להתכונן לכנס מקצועי

כנסים מקצועיים הם הזדמנות מצוינת להתחכך באנשי מפתח מהתעשייה.  כנסים מקצועיים הם גם כלי חשוב להתפתחות מקצועית וניתן לשאוב בהם רעיונות לפיתוחים חדשים, לחשוף מוצרים

קרא עוד »
רולטה
צרכנות

3 משחקי אונליין אהובים

המדריך הנוכחי מתאים בעיקר לאנשים כמונו, שעובדים במשרד במשך שעות רבות ולעתים מוצאים את עצמם תרים אחר משחקים שיעבירו להם את הזמן. בימים האחרונים מצאנו

קרא עוד »