איך ליצור אירוע קטן שלא ישכח?

תקופת הקורונה הביאה אותנו להבנה שלא כל אירוע צריך להיחגג בגדול, עם מאות מוזמנים ואולמות מפוארים. אירוע קטן הוא הקונספט החדש והאידיאלי ביותר, גם לימי הקורונה וגם לימים שיבואו אחריה. אירוע קטן ואינטימי עם בני המשפחה הקרובים ביותר ועם החברים הכי טובים בעולם הוא אירוע שילווה אתכם בתור זיכרון מתוק במשך שנים, אז בואו נבדוק איך ליצור אותו מאפס ולהגיע לתוצאות מדהימות.

 

אתם צריכים הפעלה בלתי נשכחת

אז בואו נתחיל מנושא ההפעלה, שבין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא – הוא מהווה הנושא המרכזי בכל אירוע ואירוע, קטן או גדול ככל שיהיה. ההפעלה היא המרכז של האירוע, והיא יכולה להגיע בכל אופן שעליו אתם חושבים. מה שחשוב לזכור לגבי הפעלה באירוע קטן הוא שהיא צריכה להתמקד בכמות קטנה של אנשים, כך שלא כל סוג הפעלה יתאים כאן.

כשמדברים על הפעלה מסוג תחרות בין שתי קבוצות, לדוגמה, מדברים על הפעלה שממש לא בטוח שתתאים לאירוע קטן, משום שכמות האנשים בו היא מצומצמת ולא מאפשרת טווח תנועה גדול. להבדיל, הפעלה של אמן חושים יכולה להתאים לאירוע קטן וגם לאירוע גדול, משום שהמופע עצמו אינו תלוי בכמות האנשים.

 

היתרון של אמן חושים באירוע קטן – כמות גדולה של תעלולים

היות והקהל באירוע קטן הוא קהל מצומצם יחסית, אמן החושים יכול להספיק להציג בפניכם כמות גדולה מאוד של תעתועי מחשבה וטריקים. ביחד עם שיתוף הפעולה של הקהל, יתקבל באירוע שלכם מופע אדיר מלא בטלפתיה וקסמים, שתאמינו לנו – אף אחד מהאורחים שלכם לא ישכח בזמן הקרוב.

 

אירוע קטן עם קייטרינג גדול – אוכל הוא המפתח להצלחה של האירוע שלכם

אירוע קטן צריך להיות גם מוקפד ביותר. ככל שיש לכם פחות אנשים להאכיל, ככה הקייטרינג שלכם יכול להיות הרבה יותר מדויק, ולהציע מגוון מנות שיערבו לחיכם של כל האורחים שלכם. קייטרינג שכזה יכול להיות בשרי, חלבי, צמחוני או טבעוני, אבל מה שבטוח הוא שההתמקדות כאן צריכה להיות על חומרי גלם איכותיים, שיעשו לכל האורחים נעים בבטן.

 

אירוע קטן עם עיצוב מדויק

אירוע קטן יכול להביא איתו עיצובים מושלמים מבחינת שולחנות, כסאות, קישוטים ועיטורים. היות ולא מדובר כאן על אירוע שדורש אולם גדול שיאכלס את כל האורחים, אפשר להשתמש אפילו בסגנונות העיצוב הקלאסיים ביותר, על מנת להפוך את האירוע שלכם למרשים ומעוצב במיוחד.

 

עוד טיפים לאירוע קטן: הזמינו רק את הקרובים ביותר אליכם

לא מעט אנשים מתכננים אירוע קטן ומסיימים עם 250 מוזמנים. אם בחרתם בקונספט של אירוע קטן, שמרו על רשימת המוזמנים מצומצמת, והכניסו אליה אך ורק את האנשים שאתם באמת רוצים לצידכם. כל הטיפים האלו יצרו עבורכם אירוע קטן ומושלם, באחריות!

ארטקציה חדשה

אולי יעניין אותך גם