איך להתחיל תהליך קידום אתרים לאתר באופן עצמאי

קידום אתרים באופן עצמאי יכול מצד אחד לשדרג לכם את האתר והתנועה בו ומצד שני להביא לדירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל במידה ועושים קידום נכון ויש לכם זמן להתעסק עם זה.

המאמר יפרט איך להתחיל ולקדם לבד את האתר שלכם.

 

איך תתחילו לקדם את האתר שלכם?

אם יש לכם את המרץ, האנרגיה והזמן הדרוש הגיע הזמן לקדם את האתר שלכם בצורה אופטימלית שתביא לתוצאות מהירות וחיסכון במשאבים כספיים. למרות זאת, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ממקדם אתרים על מנת שהתהליך יהיה אפקטיבי. למידע נוסף בקרו באתר https://shop.w3c.org.il. השלב הראשון מתייחס לקידום אורגני בכל הנוגע לאלגוריתם של גוגל. האתר שלכם צריך להיות מאונדקס בגוגל. כלומר, גוגל צריך להכיר אותו. כדי לבדוק זאת יש להחליף את הכתובת המזוהה עם האתר שלכם ולחפש אותה בגוגל. כך תקבלו את רשימת העמודים שגוגל מכיר באתר שלכם ותוודאו שהוא מציג את התוצאות הרצויות. אם הוא אינו מאונדקס מומלץ לפנות למקדם אתרים לייעוץ.

 

חקר מתחרים

הפעולה השנייה שלכם תהיה לחקור את מילות המפתח של המתחרים שלכם. כלומר, לבדוק אילו מילות מפתח יש למתחרים באתרים פופולריים המזמנות להם את הגולשים. המילים צריכות לפנות לקהל היעד ולכן יש לייצר ביטויים ומילים ארוכות או קצרות זנב שמעניינות אותם. לשם כך נדרשת סבלנות והתמקדות במילים רלוונטיות המתאימות לחיפוש ספציפי של התחומים בהם האתר שלכם עוסק.

 

דירוג אופטימלי בגוגל

על מנת להיות מדורגים גבוה מעל המתחרים במנוע החיפוש של גוגל תצטרכו לא רק למצוא מילות מפתח איכותיות, אלא גם לכתוב עבורן תוכן איכותי באתר. כלומר, להיעזר בכותבי תוכן שיכתבו תכנים מעניינים, מסקרנים ויצירתיים שיהיה קל לקרוא ולהבין אותם. גם את כתיבת התוכן ניתן לבצע לבד אך צריך זמן וידע לשם כך. בנוסף, יש להטמין קיצורים חיצוניים על מנת שהגולשים יגיעו לאתר שלכם וקישורים פנימיים כדי שהם יוכלו להרחיב את הידע בתכנים מאותו התחום הנמצאים באתרים מובילים אחרים. ככל שתהיה יותר אינטראקציה, כך גם הדירוג שלכם בגוגל יעלה.

 

ביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם

גם אם יש לכם מספיק תכנים באתר חשוב לגוון ולרענן אותם בתכנים אחרים כדי שכל הזמן תהיה תנועה באתר. פרמטר זה מאוד חשוב לתהליך האופטימיזציה של האתר בעיני גוגל. מצד אחד יהיו לכם גולשים נאמנים שימצאו מגוון תשובות לשאלות המטרידות אותם ומצד שני גוגל יראה שאתם מחדשים ומשדרגים את האתר ולא נחים על זרי הדפנה וכך גם הוא ימשיך לדרג אתכם במקום טוב. כך גם כשמדובר על שדרוג של ביטויים, מילות מפתח וקישורים.

לסיכום, כדי לקבל תוצאות טובות מומלץ גם לקדם את האתר שלכם ברשתות החברתיות באמצעות קידום ממומן, דפי נחיתה, לידים וכיוצא בזה.

מסך

 

אולי יעניין אותך גם

מיטאפ המפקח למפתחי JS
דיגיטל

מיטאפ המפקח למפתחי JS

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו להיות זירת הפרסום העיקרית. כדי להפוך לאנשי מקצוע בעולם הזה, חשוב להכיר את

קרא עוד »
דולרים
דיגיטל

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו מידי יום כשפוגשים אותנו ברחוב היא: "אתם באמת מרוויחים כסף מהאינטרנט?". הרי השכנים שלנו בלונדון כבר יודעים שאנחנו עובדים

קרא עוד »