איך לבחור מתנות למשרד שהעובדים ממש יהנו מהם?

לא מעט עובדים מכירים את הרגע הזה שבו המעסיק "מפיל" עליהם את האחריות בקניית מתנה למשרד.

מדובר ברגע מתסכל למדי במידה ואין לכם את הידע בכל הנוגע לבחירת מתנות.

כדי שתוכלו ליהנות מהאחריות שהוענקה לכם, אתם צריכים לדעת איך לבחור מתנות למשרד, כאלו שהעובדים ממש ייהנו מהם ויודו לכם לאורך זמן ממושך.

רוצים לדעת איך תוכלו לעשות זאת? תקראו את ההנחיות הבאות ותיישמו אותן:

 

  1. תחליטו שאתם לא בוחרים במתנות בנאליות

השלב הראשון שיאפשר לכם לצאת מהבאסה בעקבות האחריות שהתווספה לכם (כאילו אין לכם מספיק דברים לדאוג להם בעבודה ובחיים האישיים שלכם). קחו רגע הפסקה ותבינו שקיבלתם אחריות חשובה מאוד. אתם יכולים להפוך את התפקיד המבאס למשמעותי, אם רק תשנו גישה, תחליטו שאתם לא בוחרים במתנות בנאליות ותעשו את כל מה שצריך כדי שהקולגות שלכם ייהנו ממתנות שוות באמת. עכשיו, אחרי ששיניתם גישה, אתם צריכים לעבור לשלב הבא.

 

  1. תערכו סקר קצר

עכשיו, אתם צריכים להכין סקר קצר. אתם לא צריכים לעבור עכשיו אחד אחד ולשאול מה מתאים לכל העובדים. אתם יכולים פשוט לבחור את אחת הפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אפליקציה של המשרד

אתם יכולים להציע 4-5 אפשרויות בסקר ולאפשר לעובדים לבחור את המתנות שהם הכי ייהנו מהם. שימו לב, כדי שהם יטרחו לקרוא את ההודעה שלכם, אתם צריכים לכתוב בכותרת: "אני קונה מתנות למשרד בבקשה תגידו מה אתם הכי רוצים" (כך יש סבירות של כ-100% ש-100% מהעובדים יגיבו לכם). ההמלצה שלנו היא לכלול אפשרות של רכישת קייס למחשב נייד  או ספלים מעוצבים לכל אחד מהעובדים, פשוט כי אלו מתנות שימושיות עבור כל עובד משרד.

 

  1. צאו לקנות את המתנות הנבחרות

בשלב הזה אתם כבר צריכים להיות עם תוצאות הסקר שמראות לכם את המתנות שהעובדים של המשרד ממש ייהנו מהם. כך שנותר לכם רק לצאת ולקנות את המתנות הנבחרות. שימו לב, אתם לא חייבים לצאת פיזית מהמשרד כדי לערוך את הקנייה. ישנם אתרים שמאפשרים לבצע את הרכישה אונליין מבלי לצאת מהמשרד. אם תשאלו אותנו, זו הדרך הנוחה ביותר, שכן היא מאפשרת לכם לבחור עם הקולגות את המתנות בצבעים ובסגנון המתאים ביותר.

 

  1. תיהנו מהמחמאות

הגעתם לשלב החוויתי ביותר – חלוקת המתנות והמחמאות. כעת, אחרי שהמתנות הגיעו למשרד, אתם יכולים לחלק אותם לעובדים ולשמוע את המחמאות שהם יחלקו לכם, פשוט כי בחרתם מתנות שהם באמת יוכלו ליהנות מהם ולא עוד חולצה עם כיתוב נחמד או עציץ משעמם.

 

סיכום

אלו היו 4 השלבים שצריך לעבור כדי לבחור מתנות למשרד שהעובדים ממש ייהנו מהם. עכשיו, כשאתם יודעים מהם השלבים הללו, נותר לכם רק ליישם וליהנות מהמחמאות שאתם צפויים לקבל ממש בקרוב. שיהיה בהצלחה!

מארזים

 

אולי יעניין אותך גם