איך חוקר פרטי יכול לעזור לך בעסק?

כבעל/ת עסק, לעיתים מתעוררים אצלכם חשדות לגבי עובדים מסוימים, לפעמים זה על דברים שטותיים כמו חיפוף בביצוע משימות, היעדרות משעות העבודה

ללא דיווח ועוד.

אלו הם דברים שאינם יכולים לגרום נזק רב, לכן בהרבה מקרים "מחליקים" את העניין כל עוד לא התעוררה איזושהי בעיה.

אך, מה קורה כאשר עובד גונב דברים מבית העסק או יותר גרוע גונב נתונים סודיים ומידע?

במקרה כזה, מעשיו של העובד יכולים לגרום לנזק עצום לבית העסק ובמקרים מסוימים גם למפלתו. כאשר מתעורר אצלכם חשד כזה, רצוי לפנות לשירותיו של משרד חקירות, שם תקבלו עזרה מקצועית ותוכלו להפריך את החששות או במקרה הרע לאמת אותם.

 

מתי כדאי לפנות למשרד חקירות?

  • גניבות חוזרות- גניבה מחנויות וממפעלים היא לא דבר כל כך נדיר, אך לעיתים היא מתבצעת בעזרת עזרה מבפנים, כלומר באמצעות אחד העובדים.
  • זליגת נתונים חסויים של החברה
  • חריגות וטעויות חוזרות בכספי החברה
  • חשד בעובד/ת

 

שירותי המשרד שיעזרו להפריך או לאמת את החשד

פוליגרף

בין כל השירותים המוצעים במשרדי חקירות, עומדת גם האפשרות לביצוע בדיקות פוליגרף, כך שבמהלך עימות עם העובד/ת החשודים, כלי זה עומד לרשותכם.

 

מעקבים

לרשות המשרדים עומדים בלשים ועוקבים בעלי ניסיון מקצועי של שנים, הם יעמדו לרשותכם, יבצעו מעקבים אחרי החשוד/ה וישיגו ראיות והוכחות אם אכן הם אשמים.

 

בניית מערך אבטחה למניעת גניבות ומעילות

בזכות הידע הרב אותו צברו החוקרים במשך שנים, החוקרים יבנו לכם מערך אבטחה שיבטיח הגנה לעסק גם לטווח הארוך. הם יבדקו תרחישים אפשריים העלולים להגיע לידי גניבות, הונאות או כשלים באבטחת המידע של העסק שיכולים לגרום למידע סודי לזלוג החוצה, וימצאו את מערך האבטחה הטוב ביותר עבורכם. כך, החוקרים יוכלו למצוא את פרצת האבטחה ממנה דלף המידע וכיצד.

 

מדוע רצוי לפנות לחוקר פרטי כאשר מתעוררים חשדות?

אם התעמתנו עם החשוד, משום שהיינו בטוחים שהוא אשם, אך לבסוף התברר שהוא אינו אשם, התוצאות לכך, לרוב, לא יהיו טובות. לכן כדאי לפנות למשרד חקירות שיבצע עבורכם חקירה סמויה ומעקבים, כך אם לאחר החקירה תחליטו להתעמת עם אותו חשוד יהיו לכם הוכחות מוצקות. בנוסף, עימות עם החשוד לפני איסוף ראיות, יוביל ברוב המקרים להעלמת ראיות, כך שגם אם תדעו בוודאות שצדקתם, לא תוכלו להוכיח את החשדות.

 

מהכיוון השני

עזרה לעסק מחוקר פרטי יכולה לתרום לך לא רק אם את/ה הקורבן, תוכלו להשתמש בחוקר פרטי לצורך איסוף מידע בזמן אמת על שיגרת חייו ופעילותו של המתחרה, מידע שכזה, יעזור לך לקבל את ההחלטות האסטרטגיות הנכונות לניהול העסק. בנוסף, תוכלו להשתמש בשירות זה של איסוף מידע לקראת פגישה עסקית, כך תבואו מוכנים יותר או אפילו תעלו על דברים שנשמעו ונראו לכם מפוקפקים.

 

זכוכית מגדלת

אולי יעניין אותך גם