איך בוחרים אוכל לחתולים בררניים?

מי שיש לו חתול בררן יודע שמדובר בעניין לא פשוט לתפעול. שכן, בעלי חתולים אלו מוצאים את עצמם לא פעם, קונים אוכל איכותי בלא מעט כסף ולאחר שהם פותחים את האוכל, הם מגלים שהחתול בוחר שלא לאכול ממנו. אנחנו מכירים את הסיטואציה מקרוב. שכן, יש לנו ערמות של מאכלים שהחתול שלנו, שמעון, בוחר שלא לאכול.

יצאנו לבדוק איך בוחרים אוכל לחתולים בררנים כדי לפתור את הסוגייה והופתענו לגלות שיש לכך פתרון.

 

בחירה של אוכל לחתול בררן – איך עושים את זה? הדרך של שי

כדי שנוכל להציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת, היינו צריכים לפנות אל מי שנתקלו באותה בעיה. שי היא בעלת חתול בררן ביותר. לדבריה, לקח לה מעל לשנה למצוא את הדרך לבחירת אוכל מתאים מבלי לקרוע את הכיס. שי הקימה קבוצת תמיכה לבעלי חתולים בררנים והם החליטו לחלוק ביניהם את שקיות האוכל הפתוחות שיש לכל אחד בבית. כך שבעצם, כל בעל חתול קיבל לפחות עוד 6 – 7 סוגי אוכל מבלי שהוא הוציא על כך אגורה.

מרבית בעלי החתולים מצאו את האוכל המתאים ביותר לחתול שלהם ומאז, הם פשוט ממשיכים לקנות אותו. אם תשאלו אותנו לדעתנו, אנו נאמר כי מדובר בדרך ייחודית שכדאי ליישם. תאגדו פשוט כמה בעלי חתולים בקבוצת וואצאפ אחת ותתחילו במסיבת החלפות אוכל.

מזון חתולים

בחירה של אוכל לחתול בררן – איך עושים את זה? הדרך של רן

רן מגדל חתול בררן כמה חודשים בלבד. הוא אמר שבהתחלה הוא קנה לא מעט סוגי אוכל יבש, פחיות וחטיפים, עד שהוא גילה את האתר של מחמדים. שם, לדבריו, יש אוכל שמותאם לחתולים בררנים. שיחה קצרה עם נציג מטעם האתר הובילה אותו לבחירה של אוכל שהפך להיות הפייבוריט של שיף, החתול שלו. אם אתם רוצים לראות במה מדובר, דעו שביקשנו את כתובת האתר וקיבלנו את הקישור הזה: https://mahmadim.co.il.

חתול בררן

בחירה של אוכל לחתול בררן – איך עושים את זה? הדרך שלנו

אנחנו ניסינו לאחרונה דרך חדשה וגילינו שהיא הייתה נכונה לנו. אין לנו אפשרות להתחייב כי היא תצליח גם לכם, אבל כדאי שתנסו. אנחנו טעמנו בעצמנו את האוכל שקנינו לחתולה שלנו. כן, אנחנו עד כדי כך משקיעים בחתולה שלנו. גילי, החתולה הבררנית שלנו ראתה שאכלנו משהו והיא מיד רצתה גם לטעום. מאז, היא מבקשת כל הזמן את האוכל הזה. חשוב שתבדקו מראש שהאוכל מתאים גם לבני אדם, כי אנחנו לא הולכים לקחת אחריות.

 

בחירה נכונה = ראש שקט

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את הדרכים הטובות ביותר לבחור אוכל לחתול בררן. כעת, יש בידיכם את המידע החיוני, כך שעליכם רק לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר ולבדוק אם היא עובדת. נאחל לכם שתגלו שהדרך תתאים ושהחתול יאכל ללא בעיות.

, חתולים

אולי יעניין אותך גם

כמה עולה גור
בעלי חיים

כמה עולה גור שיצו גזעי?

כלב מסוג שיצו הוא כלב מאוד פופולארי במחוזותינו, וגור שיצו גזעי הוא עוד יותר פופולארי. רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם? כאן תמצאו את כל

קרא עוד »