איזו השתלת שיער עדיף – שיטת DHI או FUE

ככל שעובר הזמן, יותר ויותר פרטים מתגלים על הנושא של השתלת שיער.

השתלת שיער היא ממש לא עניין חדש במציאות של היום, והיא מלווה אנשים רבים כבר במשך שנים רבות.

מה שכן, ככל שהטכנולוגיה הולכת ומתפתחת, בהתאם מתפתחות עוד ועוד שיטות של השתלת שיער שניתן לבחור מביניהן את זו המועדפת ביותר עליכם.

שתיים מהשיטות המוכרות ביותר להשתלת שיער הן שיטת DHI ושיטת FUE, שיש ביניהן לא מעט קווי דמיון אולם גם לא מעט קווי שוני.

יצאנו לבדוק מי מביניהן עדיפה ומה כוללת כל אחת מהן, על מנת להצליח לתת לכת קצת יותר מושג לקראת מה אתם בעצם הולכים כאן.

 

השתלת שיער היא עניין אינדיווידואלי, ובהתאם השיטה העדיפה

חשוב לציין כבר בהתחלה שהשתלת שיער היא עניין אישי לחלוטין. כל אחד מכם מגיע עם מאפיינים שונים של שיער, כאשר חלק מגיעים עם שיער דליל יותר, חלק בלי שיער בכלל, חלק עם נשירה אינטנסיבית וחלק עם מפרצים. לכן, בהתאם למאפיינים האישיים של כל אחד ואחד מכם, אתם רשאים לבחור האם מתאימה לכם השתלת שיער DHI או דווקא השתלת שיער FUE.

מה שנעשה כאן היום הוא לעמוד על ההבדלים, כדי להקל עליכם בתהליך הבחירה בפועל, ולהצליח להכווין אתכם אל עבר השיטה הטובה ביותר עבורכם באופן אישי.

 

השתלת שיער DHI – פרטים שחשוב להכיר

אז בואו נתחיל מהשיטה הראשונה של השתלת שיער – שיטת DHI. שיטה זו כוללת את החדרת הזקיקים לתוך הראש באמצעות מחט קטנה, מה שהופך אותה למאוד מדויקת וספציפית. היות ומדובר כאן על החדרת זקיקים בצורה ממוקדת כל כך, ההשתלה תתאפשר בקצב איטי יותר, ובהתאם תתפרש על פני יותר טיפולים.

השתלת שיער DHI מושכת אליה הרבה מאוד אנשים היות והיא הוכיחה את עצמה כיעילה מאוד, אולם במקביל אנשים לא מעטים בכלל נמנעים ממנה היות והיא מתפרשת על פני הרבה יותר זמן מאשר שיטות אחרות.

 

המאפיינים של השתלת שיער FUE

השתלת שיער FUE לעומת זאת נעשית בצורה הרבה יותר מהירה, שבה מושתלת כמות שיער הרבה יותר גדולה מאשר בשיטת DHI. היות וכך, הטיפול יכול להסתיים בצורה זריזה יותר, ואפשרי לסיום גם במסגרת סשן טיפולי אחד בלבד. מה שכן, שיטה זו ידועה במחיר הגבוה שלה, ולכן רבים נאלצים להימנע ממנה כדי לחסוך בכסף.

 

אז מה עדיף – FUE או DHI?

לסיכום, בהתאם למידע שנתנו לכם כאן, ניתן להבין שכל אחת מהשיטות מביאה איתה את היתרונות ואת החסרונות שלה. מי מכם שירצה לחסוך בכסף יוכל לבחור בשיטת DHI, ומי מכם שירצה לחסוך בזמן יעדיף כנראה לבחור בשיטת FUE. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה ביותר, וכך לבחור בשיטה שבוודאות תוביל אתכם אל עבר תוצאות מצוינות. בהצלחה!

גבר

 

אולי יעניין אותך גם

6 עובדות שלא הכרתם על אוזמפיק!
בריאות

6 עובדות שלא הכרתם על אוזמפיק!

קיימת תרופה פופולארית להרזיה שנרכשת בשנים האחרונות. עם התקופה הזו של עמידות וגיוס נתונים, חשיבותה של תרופה זו במאבק בהשמנה ובשמירה על משקל תוכל להתבטא

קרא עוד »