איזה מקצוע כדאי ללמוד היום?

אם בעבר ילדים נשאלו מה החלום שלהם והיו מחזירים תשובות כמו כבאים, כדורגלנים, מדענים או אסטרונאוטים, היום המצב שונה בתכלית. הדורות האחרונים כבר יודעים שהכיוון אליו העולם הולך השתנה וכיום הם רוצים להיות עובדי היי-טק, כוכבי רשת, בעלי סוכנויות או אנשי עסקים.

המשותף לכל אלו הוא הרצון לפרוץ את גבולות ההצלחה, לחוות ולהיחשף לעולם הגדול, להרוויח די והותר כדי לחיות בכבוד ובשפע. הם צודקים, אבל לא מדויקים. קיימים עוד תחומים בהם כל אלו מתאפשרים, שצעירים רבים לא לוקחים בחשבון כשמתלבטים בשאלה איזה מקצוע כדאי ללמוד היום?

איזה מקצוע כדאי ללמוד היום?

 

בבואכם לתהליך בחירת הדרך האקדמאית בה תצעדו בדרך לקריירה המיוחלת, ישנם מספר קריטריונים שמומלץ לבדוק. קריטריונים אלו מורכבים ממאפיינים אישיים כמו יכולות לימודיות, תחומי עניין, ערכי עבודה, זמינות משאבים, וכן מאופי הלימודים – איכות המרצים, תוכנית הלימודים, ההשקעה הכספית, דירוג המוסד הלימודי ועוד. שני הקריטריונים העיקריים האלה מבוססים אחד על השני. כלומר – אין טעם לחפש היכן ללמוד, אם טרם הוחלט מה ללמוד.

אחד מהתחומים בעלי הפוטנציאל הגדול ביותר הוא שוק ההון, הנדל"ן והייעוץ הכלכלי, המתפקדים בשנים האחרונות כשחקנים חזקים מאוד בזירת המקצועות הנחשבים והמתגמלים. קורסים שונים ולימודים אקדמאיים במוסדות נבחרים יכולים לפתוח לכם את הדלת לעולם המשגשג הזה. יש להניח שאם יש לכם תשובה לשאלה איזה מקצוע כדאי ללמוד היום? אתם מוכנים לשלב הבא, שהוא החלטה על מוסד לימודי ייעוץ פנסיוני ראוי ומותאם לשאיפות שלכם.

איזה מקצוע כדאי ללמוד היום?

אחד המוסדות המוכרים והמבוקשים בארץ לרכישת השכלה פיננסית כדוגמת התחומים שצוינו מעלה, היא מכללת אורין שפלטר, המהווה מרכז ותיק המכשיר סטודנטים רבים בכל שנה להיות הטובים בתחומם, ולהרים את הרף הקיים בשוק למקצועות אלו. הבוגרים של המכללה משתלבים כמעט באופן טבעי בנקודות מפתח מיד עם סיום קורס סוכן ביטוח, הודות להכשרה המקיפה והמעמיקה שמעניקים הלימודים.

במכללה קיים היצע רחב של קורסים ומסלולי לימוד, אותתם מנחים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שמאמינים בתחום שלהם ורוצים להביא אליו אנשים ראויים. אופי הלימודים הוא גמיש ומורכב ממעטפת שלמה שמספקת המכללה לתלמידיה, אם מדובר בשעות השיעורים, מיקומם, יחס אישי ומותאם לכל סטודנט ושיטות לימד המתכתבות עם הנעשה בשוק העבודה כיום.

מכללת אורין שפלטר דוגלת ביכולתו של כל אדם להצליח אם רק ירצה בכך ויינתנו לו הכלים הנכונים, משום כך היא אינה מערימה קשיים על המועמדים ודלתה פתוחה עבור כל אחד המבקש לקבל השכלה פיננסית מצוינת. אז אם עדיין לא החלטתם על כיוון ואתם מתקשים להבין איזה מקצוע כדאי ללמוד היום, אתם לא לבד, אבל יש לכם דרך לעשות.

פתחו את הראש וחשבו על ההזדמנויות הרבות ושלל היתרונות שיש להשכלה פיננסית איכותית להציע לכם, וכיצד בעזרתה תוכלו להפוך את חייכם, ואפילו את הסביבה והחברה בישראל – לטובים יותר.

נושא שכדאי ללמוד היום

אולי יעניין אותך גם

הגדרות אקדמיות
לימודים

7 עקרונות חשובים לדיבייט

דיון הוא כלי חיוני בטיפוח חשיבה ביקורתית, תקשורת יעילה וחתירה לאמת. בין אם זה מתרחש במסגרות אקדמיות, בפורומים פוליטיים או בשיחות סתמיות, דיבייט מאפשר לאנשים

קרא עוד »
מאמרים אקדמיים
לימודים

מאגרי מאמרים אקדמיים מומלצים

בין אם אתם סטודנטים לתואר ראשון או תארים מתקדמים, כתיבת עבודה אקדמית נחשבת לאחת המטלות המאתגרות ביותר במהלך הלימודים, מה שמוביל סטודנטים רבים לדחיית המטלה,

קרא עוד »
עובדים
לימודים

מכללת נאיה – הדרך שלך להצלחה

מי מכם שמעוניינים להתמקצע בתחום ה – DATA  צריכים להכיר מקרוב את מכללת נאיה שנחשבת למכללה הטכנולוגית הטובה והמובילה ביותר בארץ. לאחרונה קראנו עליה לא

קרא עוד »
לימודי ייעוץ זוגי
לימודים

למה ללמוד ייעוץ זוגי

פתגם נפוץ באנגלית אומר: “Happy Wife – Happy Life” (בעברית: אישה מאושרת – חיים מאושרים). הדבר הזה נכון כמובן לא רק בקשר לאם האישה מאושרת,

קרא עוד »