איזה אתרים ניתן לאחסן בענן?

אתר לעסק או לחברה שלכם הוא משהו שכיום אי אפשר להתנהל בלעדיו. בכל אתר יש כמות גדולה של מידע שמאוחסנת בו, ועם הזמן כמות המידע הזה רק הולכת וצומחת. כדי למנוע מצב שבו האתר שלכם כבר לא יכול להכיל את כל המידע הזה, קיימת אפשרות לאחסן את המידע מחוץ לאתר. כאן נספר לכם על האפשרות הזו, וכמובן עבור אלו אתרים כדאי להשתמש בה. 

 

מהו אחסון בענן

אחסון בענן הוא פתרון טכנולוגי לאחסון מידע באתרים. בכל אתר יש כמות מסוימת של מידע שצריכה להיות בו על מנת שהאתר יתפקד כמו שצריך. כאשר מדובר על כמויות מידע קטנות ניתן לאחסן אותן באתר, והדבר לא אמור לפגוע במי שגולשים באתר. EasyCloud אחסון אתר בענן מיועד כאשר כמות המידע באתר שלכם גדולה, מה שעלול לפגוע גם באתר עצמו.

מהו אחסון בענן

למה כדאי לעשות את זה

הפנייה לאחסון מידע בענן יכולה לנבוע משלל סיבות, אולם אחת המרכזיות שבהן היא שאתר שבו יש כמות גדולה של מידע הוא אתר שמהירות הגלישה בו תהיה איטית יותר. לעיתים כמות המידע היא כל כך גדולה עד שמהירות הגלישה הופכת להיות כזו שפשוט מרחיקה גולשים מהאתר שלכם. ברגע שהמידע כולו עובר לענן חיצוני, הבעיה הזו נפתרת.

למה כדאי לעשות את זה

קידום טוב יותר של האתר

בעולם של קידום אתרים, חברת פרסום Fialkov Digital ממליצים לכם לבצע אחסון אתרים בשל ההשפעה החיובית שלו על דירוג האתר שלכם בגוגל. תוצאות החיפוש בגוגל נקבעות לפי אלגוריתם מסוים, וכדאי לקבל בו דירוג גבוה מהירות גלישה היא תנאי הכרחי. למעשה זה אומר שגם מצד פרסום העסק שלכם כדאי לאחסן את המידע של האתר בענן.

 

אבטחת מידע

רווח נוסף ולא פחות חשוב מהאחרים שאותו תקבלו אם תאחסנו את המידע של האתר שלכם בענן קשור לאבטחת המידע. סביר להניח שבאתר שלכם יש מידע שלא הייתם רוצים שיהיה גלוי לעיניים אחרות, וכאשר אתם מאחסנים את המידע כולו בענן אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא יוכל להיכנס לשאוב מידע חסוי מהאתר שלכם.

 

אלו אתרים ניתן לאחסן בענן

האתרים שאותם ניתן לאחסן בענן הם כמעט כל סוגי האתרים, כאשר צריך לבחון כל אתר ביחס לפלטפורמה שעל גביה הוא נבנה. עם זאת, האתרים שבהם כדאי לבצע את האחסון הם כאלו שמחזיקים בכמות גדולה של מידע שמשפיעה על מהירות הגלישה, או אתרים שבהם יש פרטים רגישים שלא הייתם רוצים שיהיו חשופים לעין כל.

 

לסיכום

אחסון אתרים מאפשר לנו לקחת את כל המידע שקיים באתר שלנו ולהוציא אותו אל ענן חיצוני. אחסון המידע בענן יהפוך את מהירות הגלישה באתר לגבוהה יותר, וגם יגרום לכך שיהיה קשה להגיע אל המידע החסוי. לאחסון אתרים ישנה השפעה חיובית גם על הפרסום של האתר מבחינת הדירוג שלו.

איזה אתרים ניתן לאחסן בענן

אולי יעניין אותך גם

מיטאפ המפקח למפתחי JS
דיגיטל

מיטאפ המפקח למפתחי JS

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו להיות זירת הפרסום העיקרית. כדי להפוך לאנשי מקצוע בעולם הזה, חשוב להכיר את

קרא עוד »
דולרים
דיגיטל

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו מידי יום כשפוגשים אותנו ברחוב היא: "אתם באמת מרוויחים כסף מהאינטרנט?". הרי השכנים שלנו בלונדון כבר יודעים שאנחנו עובדים

קרא עוד »