האם יש הבדל באחסון אתרים לאתרים עם תנועה גדולה לקטנה

לא מעט בעלי אתרים שאולים את עצמם האם יש אחסון אתרים שמתאים לאתר עם נפח תנועה כמו זה שיש להם. אז עוד לפני שנרד לפרטים חשוב לנו לומר לכם שהתשובה לשאלה הזו חיובית, וכל מה שנותר לנו זה להסביר לכם איך נפח התנועה באתר משפיע על האחסון.

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים נועד להקצות עבורכם שרת שבו יאוחסן המידע שמגיע מהאתר שלכם. כל הפעולות שמתרחשות באתר יקרו למעשה בתוך השרת, וכך תהנו ממהירות גלישה גבוהה. אחסון אתרים יכול להינתן על ידי מגוון ספקים כמו למשל cw-servers.co.il, אולם מה שבאמת חשוב זה למצוא ספק שיוכל לענות במדויק על הצורך שלכם, בלי קשר לנפח התנועה באתר.

בעלי אתרים

מה נפח האחסון שאתם צריכים

נפח האחסון הוא הנתון הבסיסי ביותר בשרתי אחסון, אולם לא תמיד יש לנו קשר לנפח התנועה באתר. כאשר אנחנו מדברים על אתרים עם תנועה גדולה צריך לשים לב האם במהלך התנועה הזו נכנס לאתר מידע חדש שלא היה בו קודם, או שהתנועה היא רק ביחס למה שכבר קיים באתר. במידה ונכנס לאתר מידע חדש אנחנו צריכים לדאוג שיהיה בשרת נפח אחסון שמספיק למידע הזה.

 

מה עוצמת המעבד ורוחב הפס שיכולים להספיק לכם

בעוד שבאתרים עם תנועה קטנה נוכל להסתפק במעבד עם ליבה אחת בלבד והוא אמור להעניק לגולשים מהירות גלישה סבירה באתר, כאשר מדובר על תנועה גדולה זה לא תמיד יספיק. אצלנו תוכלו להנות משרתי אחסון שבה יש 2 או 4 ליבות למעבד תלוי בבחירה שלכם כמובן.

עוד נקודה שחשוב לשים לב אליה בעת בחירת שרת אחסון היא רוחב הפס של השרת. רוחב הפס נמדד לפי TB כאשר אצלנו יש שרתים בעלי רוחב פס של 1, 2, 4, או 5 TB. גם כאן אתר עם תנועה גדולה לא יוכל להסתפק ברוחב פס מינימלי.

כוח מעבד

האם כדאי ללכת על החבילה החזקה ביותר

לא מעט בעלי אתרים בוחרים ללכת מראש על החבילה החזקה ביותר כדי לא להגיע למצב שבו האתר שלהם עובד לאט מידי. הבחירה הזו מובנת, אולם בתור אנשי מקצוע אנחנו יכולים להגיד לכם שאין סיבה אמיתית לעשות את זה. מצב כזה עלול להוביל אתכם לצריכה מיותרת של משאבים שהאתר שלכם יכול להסתדר בלעדיהם, וכך אתם למעשה סתם משלמים כסף על שירות לא הכרחי.

 

לסיכום

כאשר אנחנו מדברים על שירות אחסון אתרים חשוב להבין האם האתר שלנו הוא כזה שיש בו תנועה גדולה או קטנה. יתר על כן, גם אם מדובר על תנועה גדולה בדקו האם מדובר על תנועה שמכניסה לאתר מידע חדש. אחרי שהבנתם מהי עוצמת התנועה באתר שלכם תוכלו לבחור חבילת אחסון ולקבל שרת שיוכל לשרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

חבילה עוצמתית

אולי יעניין אותך גם

מיטאפ המפקח למפתחי JS
דיגיטל

מיטאפ המפקח למפתחי JS

עולם הפרסום עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, כאשר האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו להיות זירת הפרסום העיקרית. כדי להפוך לאנשי מקצוע בעולם הזה, חשוב להכיר את

קרא עוד »
דולרים
דיגיטל

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ששואלים אותנו מידי יום כשפוגשים אותנו ברחוב היא: "אתם באמת מרוויחים כסף מהאינטרנט?". הרי השכנים שלנו בלונדון כבר יודעים שאנחנו עובדים

קרא עוד »