עיצוב לוגו – עיצובים מפורסמים שכל מעצב מכיר

אולי הסתכלתם על לוגואים לאחרונה והרגשתם שיש איזה מכנה משותף שקשה לכם להגדיר – אולי הלוגו של גוגל וקוקה קולה הזכיר לכם אחד את השני? או הציפור של טוויטר והמצלמה של האינסטגרם? הרגשתם נכון כיוון שלוגואים רבים

מבוססים על עקרונות עיצוביים ושיווקיים דומים.

יש עיצובים מפורסמים שכל מעצב מכיר ויודע ליצור לוגו דומה במקרה הצורך.

עיצוב לוגו זה תחום חשוב ביותר בקידום העסק לכם חשוב לדעת על איזה עקרונות מושתתים הלוגואים המפורסמים כדי להשליך את זה ללוגו שלכם.

 

לוגו מבוסס סמל

לוגו של אלמנט יחיד שמתקשר בצורה כלשהי למותג, גם אם בצורה עקיפה. הלוגו הופך לשם השני של המותג – כשרואים אותו מיד יודעים על איזה חברה מדובר. למשל – האות fשל פייסבוק, התפוח של אפל ועוד. הכוח של זה הוא העברת המסר בלי צורך  במילים, ללוגו מסוג זה אין מלל קטן בצד שנסביר על החברה – אלא זה פשוט ציור פשוט שאומר הכל. בסמל שי קשר לחברה, התאמה לקהל היעד, שימוש נכון בצבעים ועוד אלמנטים חשובים שהופכים את הלוגו הזה לכל כך אהוד. לחברה מקצועית היכנסו לקישור – https://www.interload.co.il.

 

לוגו עם משחקי מילים

לוגו שמשתמש באותיות של החברה כדי ליצור מזה משחק. אין רק תצוגה פשוטה ומעוצבת של שם החברה, אלא נוצר טוויסט מעניין עם האותיות, למשל – חברת פדקס שעוסקת בשליחויות יצרה חץ בתוך האותיות בלוגו שלה, וכך זה מתקשר למהות החברה – חץ מסמל הגעה ליעד של השליחות. זהו לוגו עם פוטנציאל גבוה אך דרושה חשיבה יצירתית כדי ליצור תוצאה ראויה וחדשנית – זה לא משימה קלה ולא כל מעצב יכול לעשות את זה.

 

לוגו עם שם המותג

שימוש בשם המותג ללוגו זו אופציה טובה מאוד, אבל במקרה זה חשוב לשים דגש על העיצוב הייחודי, השימוש בצבעים והמראה הקליט של המילים. חברות שעשו לוגו כזה הן גוגל וקוקה קולה למשל – וכולנו מזהים את הלוגו היטב. היתרון של הלוגו הזה הוא הפשטות שלו, הוא קליט ונעים לעין. הקושי הוא ליצור מוצר משביע רצון ולא משעמם.

 

תמצאו את הייחודיות שלכם

הכלל שנכון לכל הלוגואים הוא לנסות ליצור משהו ייחודי ומקורי, אבל לשמור על פשטות ומראה מובן. אם תצרו למשל משחק מילים מסובך זה לא ימכור כי הלקוחות לא יבינו את זה מהר וזה יצור אצלם דחייה כלפי המותג. הלוגו צריך להיות מקורי אבל מובן ופשוט. כמעט כל מעצב יוכל להציע לכם לוגו שמבוסס על העקרונות המוכרים שהוצגו לעיל.

 

סיום – רעיונות מקוריים ופשוטים

הלוגואים המוכרים ביותר מעוצבים לפי רעיונות בסיסיים ופשוטים אותם כל מעצב יכול לעשות. החכמה היא למצוא מעצב שיודע לחשוב בצורה יצירתית אך ליצור מראה נגיש ומובן.

 

תוכנה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram