בין אם מדובר על עסק חדש ובין אם על עסק קיים יש צורך בפרסום על מנת למתג את העסק, לקדם את המכירות ולהפיק רווחים.
לפרסום יש יתרונות רבים שיביאו לתוצאות אלו – על כך במאמר הבא.
מהם היתרונות של הפרסום?
כאשר מדברים על פרסום הכוונה היא על פרסום באינטרנט שהפך לכלי האפקטיבי ביותר לפרסום. בתוך הכלי הזה ישנן לא מעט פלטפורמות שמאפשרות פרסום בחינם או בתשלום שיקדמו את העסק שלכם. מתוך כתבה ב Ynet ניתן ללמוד על היתרונות השונים של הפרסום והדרכים להשיג אותם. למשל, יצירת בלוג באינטרנט הוא אפשרות חינמית שיכולה לקדם את העסק. את הבלוג בונים באמצעות האתר wordpress. כך ניתן לצבור לקוחות בתנאי שתהיו מקוריים ויצירתיים. בבלוג ניתן להעלות סרטונים, תמונות, תכנים איכותיים, טיפים וכד'. כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי יש צורך בקידום אורגני של אנשי מקצוע כמו מומחי שיווק, פרילנסרים לקידום אתרים או משרדי פרסום בדומה ל- pr digital. הקידום האורגני הוא זה שיגרום לבלוג או לאתר שלכם להיות בעמוד הראשי של גוגל ובמקומות הראשונים כך שהגולשים ימצאו אותו באמצעות מילות חיפוש. בנוסף, קישור לבלוג בעמוד האינסטגרם או הפייסבוק שלכם יוביל את הגולשים אליו וכך גם כשמדובר בפרסום הקישור בווטסאפ ובדרכים נוספות.
היתרונות של פרסום באתרי ניווט
בין אם מדובר בגוגל מפות ובין אם ב- WAZE, פלטפורמות אלו מעניקות שירות חינמי לפרסום העסק שלכם. יש לפתוח את האפליקציות, להוסיף את העסק שלכם על כל פרטיו וכל מי שנמצא באזור יקבל הוראות ניווט כיצד להגיע אליכם כאשר צצות מודעות על העסק באפליקציות. יש להיות כמה שיותר ממוקדים מבחינת מילות המפתח כדי שהלקוחות הפוטנציאליים ימצאו אתכם כמה שיותר מהר. כמו כן, כדי שיבחרו בעסק שלכם ולא בעסק אחר יש להיות כמה שיותר יצירתיים ומקוריים.
היתרונות של פרסום בפורטלים
אם העסק שלכם מציע שירותים מקצועיים ניתן לפרסם אותו בפורטלים או באינדקסים השונים. היתרון בכך הוא שהגולשים הם אלו המדרגים את העסקים בנקודות או כוכבים על פי השירות, שביעות הרצון ופרמטרים נוספים. כמו כן, הדירוג מלווה בחוות דעת אמיתיות. גם במקרה זה לא צריך להשקיע כסף, אלא רק למתג את העסק בצורה אסתטית ונבונה מבחינה עיצובית ומבחינת התכנים.
היתרונות של פרסום ברשת החברתית
רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ועוד הן פלטפורמות האידיאליות לפרסום העסק. כיום אין כמעט אדם שלא גולש ברשת חברתית כזו או אחרת וכאלו שגולשים מספר פעמים ביום. זהו המקום בו תמצאו את קהל היעד שאליו אתם מכוונים, תוכלו להעניק מידע, להודיע על מכירות חיסול ומבצעים, על אירועים מיוחדים או השקות ולייצר אינטראקציה עם הגולשים באמצעות לייקים, תגובות ושיתופים. בצורה כזו תחשפו את העסק ליותר לקוחות פוטנציאליים.