לספר סיפור בלי מילים: כך ציור קיר יכול להעניק לבית העסק שלכם אופי וסגנון אישי

 

בידול היא מילת המפתח שמנחה עסקים מתחומים שונים. שכן, היא מאפשרת לכל עסק להבליט את הסגנון האישי הייחודי לו. במאמר זה נציג את האופן שבו ציורי קיר יכולים להעניק אופי וסגנון אישי שיוביל לבידול הרצוי. הישארו כאן ותגלו איך נוצר הקסם? מה חשוב לדעת לפני שפונים לאמן ציורי קיר? ואיך תוכלו להבטיח שתקבלו את הציור המתאים ביותר עבורכם?

אפקט ראשון – יצירת אווירה מותאמת

כידוע, כל בעל עסק יכול לבחור בציור קיר שמתאים לאופי של העסק, כך שניתן יהיה ליצור במרחב אווירה שתעביר את המסר הדרוש. חשוב לציין שיש שורה ארוכה של סגנונות שמתאימים לעסקים מסוגים שונים, לדוגמא:

בית העסק מאפייני הציור
1 ספא צבעים בהירים שמציגים פריטי נוף פסטורליים שמקנים תחושת רוגע במרחב
2 מסעדות ציורי נוף או מרכיבים מסוימים שקשורים למנות הדגל
3 חנות תכשיטים עיטורים רכים בגווני זהב או כסף

אפקט ראשון – יצירת אווירה מותאמת

אפקט שני – משמש כנקודת צילום

ציור קיר יכול להעניק לעסק שלכם אופי ייחודי ולהוביל לחשיפה אורגנית, במידה ותשתמשו בו כנקודת צילום. שכן, אתם תהפכו קיר פשוט לכלי שיווקי שיופיע במכשירים הניידים של קהל היעד. נסביר שהדבר יבוא לידי ביטוי, במידה ותעודדו את הלקוחות להצטלם לצד הציור ולהעלות תמונה לרשת החברתית, לדוגמא:

  • אינסטגרם
  • פייסבוק
  • טיקטוק

נציע להתבונן בתיק העבודות של דודי שובל הוא אמן גרפיטי שיש לו ניסיון רב בציורי קיר שמככבים ברשתות אלה.

מהם הקריטריונים שצריכים להימצא אצל צייר קיר?

בחירה באומן שמציע ציורי קיר לעסק מצריכה בירור נרחב אודות 3 הקריטריונים הבאים:

  1. תיק עבודות: פנו לאמן שיש לו ניסיון רב בציורי קיר לבתי עסקים ותבקשו לראות תמונות של עבודות קודמות, כדי שתוכלו להתרשם מהסגנון שלו
  2. יחסי אנוש: כדאי לקבל שירות מאמן שיהיה קשוב לצרכים שלכם, היות והוא יתאים את הציור לאופי של העסק
  3. שימוש בחומרים איכותיים: תבחרו בצייר קיר שמשתמש בחומרים איכותיים שיישמרו לאורך זמן

בחירה בצייר קיר מומלץ – כך תעשו זאת

פנייה לאמן שנחשב לשם דבר בתחום, תבטיח את הצלחת הפרויקט. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מקיף בנושא ולקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיו ברחבי הרשת. שימו לב, תוכלו לעשות זאת תוך גלישה לפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים
  • קבוצות פייסבוק ועוד

מילים אחרונות לסיום

כל עסק יכול לספר את הסיפור שלו מבלי להשתמש במילים. בשלב זה ברור לכם שמדובר בתהליך שיכול להתרחש באמצעות פנייה לאמן ציורי קיר שיעניק לבית העסק אופי וסגנון אישי. זו העת לערוך בירור בנושא, כדי שתגיעו לצייר מומלץ שעומד ב – 3 הקריטריונים שתוארו לעיל. נאחל דרך צלחה ושתבצעו את הבחירה הנכונה עבור העסק שלכם.

בחירה בצייר קיר מומלץ – כך תעשו זאת

אולי יעניין אותך גם