טסים ליפן? דברים שפשר לעשות בטוקיו

טוקיו מהווה את אחד היעדים החמים ביותר ביפן, וזאת לאור העובדה כי מדובר בעיר מודרנית אשר שמרה על המסורת. מהם הדברים שאפשר לעשות? להלן כל הפרטים.

טוקיו – שפע של אפשרויות

טוקיו היא העיר השנייה בגודלה ביפן, ומהווה כר פורה לתיירים מכל רחבי העולם, ובפרט מישראל. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור כי מדובר בעיר ענקית אשר הסבירות לבקר בכל האטרקציות, מקומות התרבות, מקדשים כמו גם קניות הם בגדר בלתי אפשרי, וזאת לאור המרחקים העצומים. אולם, המומחים של אתר יפן טוריי מציגים לכם את הדברים שאפשר לעשות בפרק זמן קצר יחסית, וזאת על מנת שתוכלו לחוות טיול מושלם ובלתי נשכח:

  • מועדון BOMB – מדובר במועדון עצום אשר מכיל כארבע קומות, בו אין ספור דייגים מכל רחבי העולם אשר מגיעים לתקלט שם. בנוסף, כדור הדיסקו הגדול ביותר בעולם הורכב במועדון ומהווה בעצמו אטרקציה של ממש. חשוב לשים לב כי ביפן אור לרקוד החל משעה 23:00, אולם ע"פ המומחים של יפן טוריי, לרוב הדבר אינו נאכף וניתן לרקוד עד השעות הקטנות של הלילה.
  • פארק Hamarikyu Gardens – בטוקיו ישנם לא מעט פארקים, אולם כאן מדובר באחד הפארקים הגדולים והיפים, וזאת לאור העובדה כי הוא מאפשר לחוות חוויה מקסימה של התבוננות בטקס התה המסורתי, כמו גם אפשרות לראות את כל גורדי השחקים העצומים של העיר טוקיו.
  • רובע שינג'וקו – מדובר ברובע עמוס אשר מאפשר לחוות את העיר טוקיו במלוא עוצמתה, וזאת לאור מיליוני בני האדם אשר עוברים במדרכות בנימוס מופתי ובשקט. בנוסף, ניתן למצוא ברובע אין ספור חנויות ומסעדות, כאשר בלילה מדובר במחזה מדהים עוד יותר וזאת בזכות שלטי החוצות אשר מזכירים מאוד את השלטים של ניו יורק, רק גדולים פי כמה.
  • אקיהברה – בעבור המקומיים מכונה הרובע הזה כ"רובע הגיקים" וזאת לאור העובדה כי מדובר באזור אשר מלא בחנויות אלקטרוניקה כמו גם חנויות אניגמה אשר מהוות חלק בלתי נפרד מהתרבות היפנית. בנוסף, ניתן למצוא ברובע חנויות כלובו עצומות אשר מתפרסות על שטחים של 10 ולעיתים גם 12 קומות, ולכן מדובר באזור אשר פשוט אסור לכם לפספס.
  • גיזנזה – אזור הבילויים היוקרתי ביותר ביפן, וזאת לאור העובדה כי יש בו ריכוז עצום של חנויות מעצבים, מסעדות ושדרה מרכזית ונוצצת אשר מבהיקה מניקיון. בנוסף, ניתן למצוא שם גם רשתות עולמיות אשר עיצבו את החנויות שלהם בסגנון יפן, ולכן מדובר בממתק של ממש בעבור חובבי הקניות אשר רוצים לחוות חוויה שונה מהמסורתית של העיר.
  • מקדש מייג'י – מקדש יפהפייה אשר מוקף באין ספור עצים וגנים, והוא מהווה את אחד מנקודות החובה בעבור כל תייר, בייחוד לאור הטקסים המסורתיים אשר נערכים בו.

אולי יעניין אותך גם

נוסעים
תיירות

על ESIM לחו"ל שמעתם?

מי שטרם שמעו על ה – ESIM החדשני, כנראה סוברים שנסיעה לחו"ל מצריכה חיפוש מייגע אחר ספקי סלולר ורכישה של כרטיס סים. אחרים שמכירים בטכנולוגיה

קרא עוד »